کدخبر : 7022 تاریخ انتشار :
A

موعد فهرست‌شدن همستر اعلام شد/ پیش‌بینی قیمت همستر

موعد فهرست‌شدن همستر اعلام شد/ پیش‌بینی قیمت همستر

توکن همستر طبق ادعای یکی از اعضای تیم پشتیبانی، تا تیرماه سال جاری در صرافی‌های معتبر فهرست می‌شود

یکی از توسعه‌دهندگان همستر کامبت و عضو تیم‌ پشتیبانی همستر کامبت اعلام کرد در ماه آینده توکن این بازی در شبکه TON عرضه شده و در صرافی‌ها لیست می‌شود.

گزارشی که دی‌کریپت منتشر کرده، نشان می‌دهد همستر کامبت یکی از جدیدترین بازی‌های تلگرامی است که با الهام از نات کوین راه‌اندازی شده است. این بازی پیش از عرضه توکن خود در شبکه TON با محبوبیت زیادی مواجه شده‌ است. روز چهارشنبه، تیم همستر‌ ‌کامبت اعلام کرد که تعداد کل کاربران آن به ۱۰۰ میلیون بازیکن رسیده‌ است.

داده‌های همستر‌ کامبت نشان می‌دهد که تعداد کاربران فعال روزانه آن (DAU) هم به ۴۰ تا ۴۵ میلیون نفر می‌رسد. البته با توجه به هجوم کاربران جدید، ممکن است بخش بزرگی از این افراد بازیکنانی باشند که برای اولین بار همستر کامبت را بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: هر یک میلیون همستر به تومان چقدر است؟


در هر صورت این بازی بزرگ‌ترین کانال تلگرامی را با بیش از ۲۷ میلیون عضو دارد. به عبارت دیگر تعداد اعضای کانال تلگرامی همستر کامبت سه برابرِ تعداد اعضای کانال تلگرامی نات کوین است. علاوه بر این، بازی مذکور حدود ۱۷ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب و تقریباً ۶ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد.

یکی از اعضای تیم همستر کامبت به اسم همستر گرل (Hamster Girl) در هفته قبل اعلام کرد که توسعه‌دهندگان این بازی در تلاش هستند توکن آن را در ماه جولای (تیر) لیست کنند.

با این حال او خاطرنشان کرد که این تاریخ ممکن است بسته‌ به عوامل مختلف تغییر کند. همستر گرل تاکید کرد: ممکن است کمی زودتر یا کمی دیرتر شود، چون بدیهی است که عوامل مختلفی روی آن تاثیر می‌گذارند. البته بازی همستر کامبت هرگز متوقف نخواهد شد. این بازی بعد از لیست شدن توکن خود به کارش ادامه می‌دهد و کارت‌های بیشتری را ایجاد می‌کند تا افراد بیشتری در آن بازی کنند.

منبع نوبیتکس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • unknown

    ۸۹۹ف۹فف۵غ۹فف۹غ۸ف

پربیننده ترین