کدخبر : 11661 تاریخ انتشار :
A

وکانو در ایران؛ رونمایی از خودرو آفرودی جدید به بازار

وکانو در ایران؛ رونمایی از خودرو آفرودی جدید به بازار

این خودرو به لحاظ تست های ایمنی دارای 5 ستاره بین المللی می باشد که به معنی داشتن یک خودروی کاملا ایمن و قدرتمند است

به نظر می رسد امسال محصولات LUCANO با توجه به ظاهر کلاسیک آفرودی و باطن مدرن خود در بازار ایران بسیار مورد توجه واقع گردند . با شعار برند "از کلاسیک، فراتر از کلاسیک"، لوکانو از زمان آغاز به کار خود متعهد به شکستن مرزهای برندهای سازنده شاسی بلندهای سنتی آفرود بوده و با کامل کردن مزایای محصول به شهرت برند دست یافته است.


بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی شاسی‌بلند کرمان‌موتور اعلام شد


لوکانو ممکن است بسیار جوان به‌نظر برسد، اما امکانات اصلی آن بسیار قدرتمند است. شعار "از کلاسیک" لوکانو با تکیه بر بلوغ و تجربه عمیق شرکت مادر در تحقیق و توسعه و تولید و بهره‌برداری، با اطمینان خاطراعلام می‌شود.

LUCANO با طراحی جدید و جذاب و استفاده از سیستم هوشمند رانندگی جاده ای ARDIS ، که به توانایی و مدیریت حرکت خودرو بسیار کمک می کند معیارهای جدیدی برای خودروهای آفرود خلق کرده است. همچنین این خودرو به لحاظ تست های ایمنی دارای ۵ ستاره بین المللی می باشد که به معنی داشتن یک خودروی کاملا ایمن و قدرتمند است. تمام ویژگی‌های لوکانو درکنارهم مجموعه کاملی از "اکوسیستم خودرو آفرود" حرفه‌ای ساخته است که با ویژگی "از کلاسیک" به بازار برندهای سنتی آفرود نفوذ می‌کند و در عین حفظ ارزش‌های ذاتی ساختار شکنی کرده و یک سیستم قدرتمند ایجاد می‌کند.

لوکانو امکان انتخاب انواع حالت‌های رانندگی را در نظرگفته و با فناوری سیستم هوشمند ARDIS، در خودرو یکپارچگی امکانات آفرودی ایجاد کرده است که به کاربران اجازه انتخاب بین 7 گزینه متنوع را می‌هد تا از هر گونه مسیری نهایت لذت را ببرند.

محصولات لوکانو با طراحی امکانات متنوع و کاربردی و نوآوری در فناوری، تجربه محصول و اکوسیستم توانمند و کاملی نسبت به خودروهای سنتی آفرود دارد.

لوکانو از یک طراحی اصیل آفرودی بهره می برد و می تواند با توجه به همه جوانب که یک محصول موفق باید داشته باشد توجه علاقه مندان به خودرو های آفرود را با طرح اصیل و تکنولوژی نوین در بازار ایران به خود جلب نماید . لوکانو دائما مرزها را درهم شکسته و ارتباطی قوی و فراتر از یک خودرو با کاربران ایجاد میکند.

امروزه مردم انتخاب‌های آگاهانه‌تری دارند. لوکانو با بکاربردن ویژگی‌های عملکردی و قدرتمند خودروهای آفرود کلاسیک، سپس با دستیابی به نوآوری‌های هوشمند از مرزهای گذشته پیشی گرفته و "فراتر از کلاسیک" می‌رود.

به زودی باید منتظر عرضه این محصول جذاب به بازار ایران باشیم . تا به عنوان یک برند و خودروی تاثیرگذار شناخته شود .

درباره LUCANO

به عنوان یک برند جدید آفرود، نام LUCANO از ترکیب کلمات انگلیسی و ایتالیایی Luxury، Cacciatore و Novelty الهام گرفته شده است که نماد یک شکارچی اصیلِ کنجکاو و شجاع است که به هر دو سبک زندگی شهری و آفرود عادت دارد، که هم‌زمان زیبایی و قدرت را به نمایش می‌گذارد که به او یک مأموریت اکتشافی شجاعانه داده می‌شود.

LUCANO به کانسپت "از کلاسیک و فراتر از کلاسیک" پایبند است و بی‌وقفه به دنبال نوآوری و پیشرفت است و با عملکرد عالی چهار چرخ متحرک، پیکربندی ایمن و ایمنی بی‌نظیر و فناوری هوشمند پیشرو، روند جدید خودروهای آفرود شهری را رهبری می‌کند. به‌واسطه دقت، لوکس بودن و ادغام دانش و مهارت‌های تیم‌های طراحی برتر از انگلستان، آلمان و سایر کشورها، لوکانو یک مدل جدید از SUVهای آفرود شهری قدرتمند است. لوکانو در آینده با ترکیب تمام قابلیت‌های جاده‌ای با انرژی‌های جدید، عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط زیست، مفهوم توسعه پایدار را فعالانه ترویج خواهد داد و گزینه‌های سفر راحت‌تر و سبزتری برای بهترین شهرواندان ارائه خواهد داد.

 

منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین