کدخبر : 7850 تاریخ انتشار :
A

چری تیگو 9 مدل 2024 وارد بازار شد؛ قیمت یک میلیارد!

چری تیگو 9  مدل 2024 وارد بازار شد؛ قیمت یک میلیارد!

این خودرو در مجموع پنج تریم با رنج قیمتی 152,900 تا 203,900 یوان (21,000 تا 28,100 دلار) عرضه شد

چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ به بازار آمد. به عنوان یک مدل فیس لیفت جزئی، چری تیگو 9 مدل 2024 تغییرات چشمگیری در ظاهر و طراحی داخلی نداشت، فقط تغییرات جزئی در پیکربندی انجام شد.

در ماه می، ۳,۶۱۴ دستگاه از چری تیگو ۹ فروخته شد که فروش تجمعی آن در سال ۲۰۲۴ را به ۱۹,۶۱۵ دستگاه رساند. علاوه بر این، در سال ۲۰۲۳ و پس از عرضه در ژوئن ۲۰۲۳، فروش تجمعی آن ۳۲,۹۹۹ دستگاه بود.

چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ در رده خودروهای شاسی‌بلند متوسط قرار می‌گیرد و ابعاد آن ۴۸۲۰/۱۹۳۰/۱۶۹۹ میلی‌متر و فاصله محوری ۲۸۲۰ میلی‌متر است که با نسخه‌های قبلی یکسان است. آن دارای چیدمان ۵ نفره استاندارد و حجم صندوق عقب استاندارد ۷۱۷ لیتر است. تریم لوکس دارای صندلی‌های ردیف سوم اختیاری است که خودرو را به چیدمان ۷ نفره ۲+۳+۲ ارتقا می‌دهد. 


بیشتر بخوانید: سهند در یک قدمی بازار


25150_3-42

در بخش ظاهری، نمای جلو همچنان چراغ‌های باریک و جلوپنجره مثلثی شکل تزئین شده با نوارهای کرومی آبشاری را حفظ کرده است. بخش پایینی دارای طرح "C" شکل مشکی در دو طرف است. عقب نیز همچنان از طراحی چراغ‌های یکپارچه با لوگوی انگلیسی چری و اگزوز‌های کرومی در دو طرف بهره می‌برد.

در داخل کابین، چیدمان متقارن حفظ شده است. فرمان سه پره با قاب پایینی صاف، رویه چرم مصنوعی جایگزین چرم واقعی شده است. برخی تریم‌ها مجهز به گرمکن فرمان هستند. نمایشگر دوگانه روی داشبورد شامل صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کاملا دیجیتال و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی کنترل مرکزی است که از تراشه کوالکم اسنپدراگون ۸۱۵۵ بهره می‌برد. پدال‌های تعویض دنده نیز حذف شده‌اند.

63725_download (3)

دیگر امکانات استاندارد شامل هشدار خروج از لاین، هشدار برخورد جلو، ترمز فعال، کمک نگه‌داری در لاین، تشخیص علائم ترافیکی، کمک تغییر لاین، کروز کنترل تطبیقی تمام سرعت، نمایش فشار باد لاستیک‌ها، سانروف پانوراما، درب صندوق برقی، ورود و استارت بدون کلید، گرمکن صندلی جلو و بلندگوهای سونی است.

نیروی محرکه از یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۹۲ کیلووات (۲۶۱ اسب بخار) و گشتاور اوج ۴۰۰ نیوتن متر تامین می‌شود که به گیربکس‌های ۷ دنده دوکلاچه و ۸ سرعته اتوماتیک متصل است. حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است. سیستم چهارچرخ محرکه نیز در برخی تریم‌ها موجود است. علاوه بر این، در مقایسه با تریم‌های قبلی، چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ حالت‌های آفرود و برف را اضافه کرده است.

منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین