کدخبر : 12290 تاریخ انتشار :
A

خرید آپارتمان در تهران با دو میلیارد؛ از جیحون تا افسریه

خرید آپارتمان در تهران با دو میلیارد؛ از جیحون تا افسریه

با دو میلیارد تومان می‌توان در مناطق جنوبی و مرکزی تهران آپارتمان‌های نقلی خرید

قیمت ۳۶۰- قیمت آپارتمان در تهران بنا بر آمارهای رسمی به طور متوسط متری ۸۶ میلیون تومان است. بنابراین با دو میلیارد تومان می‌توان ۲۳ متر آپارتمان در تهران خرید. با این وجود در محله‌های جنوبی شهر آپارتمان‌هایی با متراژ ۴۰ تا ۵۰ حدودا دو میلیارد تومان قیمت خورده‌اند.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ آپارتمان‌های ارزان‌ در تهران معمولا نوساز نیستند و سال‌های زیادی از ساخت آن‌ها می‌گذرد، همچنین ممکن است از امکانات کمتری برخوردار باشند.

قیمت یک واحد 50 متری یک خوابه در افسریه دو میلیارد تومان است که با این اوصاف هر متر از آن 40 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان در سال 1383 به بهره‌برداری رسیده اما به تازگی به طور کامل بازسازی شده است. واحد مذکور در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و انباری هم دارد. 

خرید یک واحد 42 متری یک خوابه در جیحون یک میلیارد و 900 میلیون تومان آب می‌خورد. این واحد 18 ساله است و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. نور و نقشه خوب، انباری، بالکن و سالن قابل چیدمان از مزایای خرید این آپارتمان قیمت مناسب به شمار می‌روند.

1657815_475

یک واحد 45 متری در امیریه در حالی که از پارکینگ موتور و انباری برخوردار است با قیمت یک میلیارد و 880 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد 23 ساله که با قیمتی حدود نصف قیمت متوسط مسکن در تهران فروخته می‌شود یک خوابه و بازسازی شده است.

با دو میلیارد تومان می‌توان یک واحد 40 متری در مشیریه را خرید که متری 50 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد ساخت 1393 بوده، انباری دارد و در طبقه اول ساختمان قرار گرفته است؛ بنابراین اگر مشکل خاصی ندارید می‌توانید با نبود آسانسور در این ساختمان به راحتی کنار بیایید.  

یک آپارتمان یک خوابه در جوادیه با متراژ 43 متر و عمر بنای 19 سال، یک میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این ساختمان هشت طبقه بوده و واحد مد نظر در طبقه سوم آن قرار دارد. در آگهی منتشر شده بر خوش نقشه و نورگیر بودن این واحد تاکید شده است.

با دو میلیارد کجای تهران خانه بخریم؟

محله

متراژ

سال ساخت

امکانات

قیمت

افسریه

۵۰ متر

۱۳۸۳

انباری

دو میلیارد تومان

جیحون

۴۲ متر

۱۳۸۵

انباری

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

مشیریه

۴۰ متر

۱۳۹۳

انباری

دو میلیارد تومان

امیریه

۴۵ متر

۱۳۸۰

انباری و پاکینگ موتور

یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان

جوادیه

۴۳ متر

۱۳۸۴

-

یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین