کدخبر : 10871 تاریخ انتشار :
A

درصد بالای استیکینگ اتریوم و کمبود عرضه در بازار

درصد بالای استیکینگ اتریوم و کمبود عرضه در بازار

این درصد بالای استیکینگ می‌تواند منجر به کمبود شدید اتریوم در بازار شود و احتمالاً به اتریوم کمک کند تا به هدف قیمت ۴۰۰۰ دلاری که تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند، دست یابد

استیکینگ اتریوم به نقطه عطف بزرگی رسیده است. در حال حاضر، بیش از ۲۸ درصد از کل عرضه اتریوم در حالت استیکینگ قرار دارد که نشان‌دهنده پذیرش گسترده پروتکل اثبات سهام (PoS) این شبکه است.


بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین امروز ۹ مرداد افزایش داشت


همچنین، تقریبا ۱۰ درصد از حجم اتریوم در صرافی‌های ارز دیجیتال باقی مانده که نشان از کمبود عرضه دارد.

به گفته لئون ویدمن، رئیس بخش تحقیقات در سازمان غیرانتفاعی آن‌چین فاندیشن (Onchain Foundation)، پیامدهای این وضعیت هنوز به‌طور کامل درک نشده است.

این درصد بالای استیکینگ می‌تواند منجر به کمبود شدید اتریوم در بازار شود و احتمالاً به اتریوم کمک کند تا به هدف قیمت ۴۰۰۰ دلاری که تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند، دست یابد.

در ماه می، میزان کل اتریوم استیک شده به بیش از ۳۲.۵ میلیون ETH رسید که معادل ۱۲۱ میلیارد دلار بود. آن زمان، داده‌های پلتفرم ردیابی نانسن نشان داد که این رقم، حدود ۲۷ درصد از کل عرضه اتریوم را تشکیل می‌دهد.

در آن زمان، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم هنوز تأییدیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را دریافت نکرده بودند.

به این ترتیب، پس از تأیید ETFهای اسپات اتریوم در ۲۳ می و آغاز معاملات آن‌ها در ۲۳ جولای، حجم استیکینگ ۱ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده کمبود بیشتر عرضه است.

علاوه بر این، علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به اتریوم در حال افزایش است که در جریان ورودی بیش از ۲ میلیارد دلاری به ETFهای اتریوم مشهود است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با ۰.۷۶ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۳۳۴۴ دلار قرار دارد.

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین