کدخبر : 11612 تاریخ انتشار :
A

سیگنال تاریخی ترامپ و ایلان ماسک به بیت‌کوین!

سیگنال تاریخی ترامپ و ایلان ماسک به بیت‌کوین!

با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری آمریکا، نامزدهای هر دو حزب، جنگ استراتژیک خود در حوزه ارز دیجیتال را گسترش داده‌اند و انتظار می‌رود مصاحبه ایلان ماسک و ترامپ هم درهمین راستاست

دونالد ترامپ با انتشار پستی اعلام کرده که قصد دارد با ایلان ماسک مصاحبه‌ای برگزار کند. این مصاحبه که برای دوشنبه شب آینده برنامه‌ریزی شده، گمانه‌زنی‌های زیادی را در بازار ایجاد کرده است.


بیشتر بخوانید: تحلیل نشانه‌های صعودی و پیش‌بینی قیمت نات‌کوین NOT


با توجه به موضع اخیر ترامپ در حمایت از ارزهای دیجیتال و ارتباطات قبلی ماسک با این حوزه، بسیاری از سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر این رویداد هستند.

اعضای جامعه حدس‌های زیادی در مورد موضوعات این مصاحبه می‌زنند، اما به نظر می‌رسد که محورهای اصلی آن شامل فناوری، امور مالی، اقتصاد کلان و مسائل ژئوپلیتیکی باشد.

تعاملات اخیر این دو فرد، به هیجان‌انگیزتر شدن این رویداد افزوده است. ایلان ماسک پس از ترور ناموفق ترامپ، از وی حمایت کرد و ترامپ نیز در گردهمایی اخیر جورجیا اعلام کرد که طرفدار خودروهای برقی است و از ایلان ماسک حمایت می‌کند.

از طرفی، موضع اخیر ترامپ در مورد استفاده از بیت‌کوین به عنوان یک ذخیره استراتژیک و راه‌حلی برای کاهش بدهی ملی، کنجکاوی کاربران را افزایش داده است. ایلان ماسک نیز در سخنان اخیر خود از افزایش بدهی ملی و ورشکستگی ایالات متحده ابراز نگرانی کرده است.

بنابراین، بحث بین این دو نفر در این زمینه برای اعضای جامعه کریپتو بسیار جال خواهد بود. مطرح شدن این موضوع می‌تواند به افزایش اعتبار حوزه ارزهای دیجیتال و تغییرات قیمت در این بازار منجر شود.

شایان ذکر است که روز سه‌شنبه، اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ نیز به طرفداران اعلام کرد که منتظر یک اطلاعیه بزرگ در بخش کریپتو و دیفای باشند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری انتخابات ایالات متحده، نامزدهای هر دو حزب، جنگ استراتژیک خود در حوزه ارز دیجیتال را گسترش داده‌اند و انتظار می‌رود که این اطلاعیه نیز در این زمینه باشد.

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین