کدخبر : 14165 تاریخ انتشار :
A

تکلیف همستر کامبت رسما مشخص شد

تکلیف همستر کامبت رسما مشخص شد

همستر کامبت تعداد توکنی که به هر بازیکن اختصاص می‌یابد را مشخص کرد

شب گذشته بازی تلگرامی همستر کامبت در ربات خود تعداد توکن‌هایی که هر کاربر در ایردراپ این بازی دریافت می‌کند را مشخص کرد.

 آن طور که از نتایج پیداست، همستر کامبت قرار است این ایردراپ را در چند مرحله و به‌صورت تدریجی انجام دهد. در این مطلب آموزش مشاهده نتیجه ایردراپ همستر کامبت قرار داده شده است.

نتایج نهایی ایردراپ همستر کامبت و تعداد توکنی که به هر بازیکن اختصاص می‌یابد شب گذشته مشخص شد. عوامل اصلی اختصاص توکن به هر بازیکن طبق توضیحات بازی عبارت است از:

  • پرافیت یا سود ساعتی
  • انجام تسک‌های بازی
  • تعداد ریفرال
  • امتیازهای بخش اچیومنتس
  • تعداد کلید

برای مشاهده مجموع توکن دریافتی خود در ایردراپ همستر کامبت از منوی پایین صفحه روی بخش Airdrop بزنید و تب Token را انتخاب کنید. عدد مقابل عبارت «Total $HMSTR» دریافتی شما در ایردراپ همستر کامبت است که می‌تواند آن را هم‌زمان با لیست شدن توکن همستر کامبت، در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) در کیف پول خود دریافت کنید.

آن طور که از نتایج پیداست، همستر کامبت قرار است این ایردراپ را در چند مرحله و به‌صورت تدریجی انجام دهد. یعنی احتمالاً کل مبلغی که مشاهده می‌کنید را در تاریخ ۵ مهر دریافت نخواهید کرد. مبلغ Unclaimed تعداد توکنی است که می‌توانید از تاریخ ۵ مهر دریافت کنید و مبلغ Next unlock مقدار توکنی است که در مرحله بعدی ایردراپ می‌توانید آن را برداشت کنید.

منبع نوبیتکس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین