کدخبر : 3384 تاریخ انتشار :
A

سولانا برسر دوراهی حساس

سولانا برسر دوراهی حساس

‌هدف بعدی قیمت ۱۳۷ دلار است یا ۲۱۰ دلار؟

قیمت ۳۶۰-با توجه به موقعیت حساس سولانا (SOL)، تحلیلگران بازار به دقت این ارز دیجیتال را از لحاظ شاخص‌های تکنیکال و همچنین روند فعالیت در شبکه آن، مورد بررسی قرار داده‌اند.همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، افزایش معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) سولانا و تنظیمات فنی چالش‌برانگیز آن، این ارز دیجیتال را در یک دوراهی حیاتی قرار داده است.

رشد ارز دیجیتال سولانا به عنوان یک بلاکچین محبوب برای میم‌کوین‌های جدید مبتنی بر آن، فعالیت در این شبکه را افزایش داده، اما این افزایش با مشکلاتی نیز همراه بوده است. در هفته‌های اخیر، شاهد افزایش تراکنش‌های ناموفق در بلاکچین سولانا بوده‌ایم که باعث نگرانی کاربران و توسعه‌دهندگان شده است.

با وجود به اوج رسیدن میزان تراکنش‌ها در ۳۰ مارس با ۸.۵ میلیون تراکنش DEX، فعالیت از آن زمان تا ۴ آوریل به ۵.۶ میلیون تراکنش کاهش یافته که نشان‌دهنده‌ محدودیت‌های عملیاتی احتمالی و افزایش نارضایتی کاربران است.

علاوه بر این، شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) برای سولانا، تصویری کاهشی را برای قیمت این رمزارز نشان می‌دهد. عدد فعلی این شاخص ۳۶ است که بیانگر یک روند نزولی قوی است.افزایش این شاخص از ۹ به ۳۶ در مدت زمان کوتاه، بر قدرت گرفتن روند نزولی تاکید دارد و احتمالا زمینه‌ساز کاهش بیشتر قیمت می‌شود.

در کل، الگوهای تکنیکال سولانا، از جمله یک تقاطع مرگ، همراه با کاهش معاملات DEX و عدد بالای ADX، چشم‌اندازی نزولی را نشان می‌دهند و اگر این روند ادامه یابد، سولانا ممکن است سطح حمایتی ۱۶۷ دلاری خود را دوباره آزمایش کند و حتی به سطح ۱۳۷ دلار برسد.این احتمال به خصوص در صورت تداوم مشکلات عملیاتی و متزلزل شدن اعتماد سرمایه‌گذاران، بیشتر خواهد شد.

با این حال، اگر سولانا بتواند به طور موثر این چالش‌های عملیاتی را برطرف کند، فرصتی برای بهبود شرایط وجود خواهد داشت. یک راه‌حل موفق می‌تواند مسیر را برای قیمت هموار کند و آن را به ۲۰۵ دلار یا حتی ۲۱۰ دلار برساند.

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین