کدخبر : 8042 تاریخ انتشار :
A

اکانت همستر کامبت چگونه قابل‌ بازیابی است؟

اکانت همستر کامبت چگونه قابل‌ بازیابی است؟

اگر یک کاربر به‌کلی اکانت تلگرام خود را حذف کند، بدین طریق دیگر به حساب خود در ربات تلگرامی همستر کامبت دسترسی نخواهد داشت

همستر کامبت یکی از بازی‌های Tab to earn‌ است که در پلتفرم تلگرام توانسته کاربران زیادی را به خود مشغول کند. نگرانی‌ها اما در مورد این بازی ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: کد مورس ۳ تیر همستر مشخص شد + عکس


این بار اول نیست که یک چنین اسمی بر سر زبان‌ها می‌افتد. قبل از همستر کامبت نات کوین و بازی‌هایی از این دست توجه عموم را به خود جلب کرده بود. بازی همستر کامبت که بر بستر تلگرام بازی می‌شود، خیلی زود توانست در چت لیست کاربران علی‌الخصوص ایرانی جایگاه خود را پیدا کند. تعداد این کاربران در مدت کوتاهی از ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرد و به رکوردهای تازه‌ای رسید. 

آیا اکانت از دست رفته همستر کامبت قابل‌ بازیابی است؟

بی‌اعتمادی به چنین پدیده‌هایی در بین عموم مردم وجود دارد. همین بی‌اعتمادی باعث می‌شود دسته‌ای از افراد به‌کلی نسبت به راه‌های جدید به مرور زمان بی‌میل شوند و انعطاف‌شان به‌تدریج از بین برود. در مورد این مساله که آیا یک کلاهبرداری پشت پرده همستر کامبت در جریان است لازم نیست در اینجا صحبت کرد. اما سوال ابتدایی مطرح‌شده در این گزارش به این نکته بازمی‌گردد که آیا امکان حذف شدن اکانت یک کاربر و پاک شدن تمام اطلاعات او وجود دارد؟

پاسخ این است که اگر یک کاربر به‌کلی اکانت تلگرام خود را حذف کند، بدین طریق دیگر به حساب خود در ربات تلگرامی همستر کامبت دسترسی نخواهد داشت. و اکانت غیرقابل برگشت خواهد بود. باید توجه داشته باشید که پاک شدن تلگرام باعث از دست رفتن اکانت همستر کامبت نمی‌شود و تنها نام کاربری یکتای شماست که اگر پاک شود امکان دسترسی را از بین می‌برد.

در حالت دیگر اگر اتصال شما به کیف پول‌تان قطع شود لازم است با استفاده از کلمات بازیابی‌کننده کیف پول که معمولاً 24 کلمه‌است به حساب خود بازگردید. اگر این کلمات را از یاد برده باشید به هیچ عنوان نمی‌توانید به کیف پول‌تان دست پیدا کنید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

منبع تجارت نیوز
ارسال نظر

  • مهدی هرائنیی

    چطوری اکانت قبلی بیارم همستر

    • unknown

      سلام من ناخواسته دلیت اکانت همسترو زدم همه سکه هام حذف شدن راهنمایی میکتید

  • مهدی هرائنیی

    لطفا جواب بده ممنون میشم

  • سید نعمت

    سلام و عرض ادب
    با توجه به اینکه از رمز کیف پول اسکرین گرفتم و حالا اکانت تلگرامم حذف شده، از چه طریقی میتوانم اکانت قبلی همستر را برگردانم

پربیننده ترین