کدخبر : 9169 تاریخ انتشار :
A

پالیگان ترمز برید؛ هجوم سرمایه‌گذاران امیدوار

پالیگان ترمز برید؛ هجوم سرمایه‌گذاران امیدوار

نرخ پذیرش MATIC در ۳۴ درصد ثابت مانده که نشان می‌دهد این توکن همچنان به جذب سرمایه‌گذاران ادامه می‌دهد این امر، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای آینده این توکن ایجاد کرده است

ارز دیجیتال پالیگان (MATIC) مانند بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر، در بستر بازار نزولی کنونی، کاهش قیمت را تجربه می‌کند. با این حال، عاملی که بیشتر از شرایط بازار بر قیمت این ارز دیجیتال تأثیر‌گذار است، سرمایه‌گذاران آن هستند.


بیشتر بخوانید: قیمت بیت‌کوین‌ به پایین‌ترین سطح چهار ماهه رسید


علی‌رغم کاهش اخیر قیمت، نرخ پذیرش MATIC در ۳۴ درصد ثابت مانده که نشان می‌دهد این توکن همچنان به جذب سرمایه‌گذاران بالقوه ادامه می‌دهد.

این موضوع همچنین حاکی از آن است که ارزش پیشنهادی این پروژه حتی در مواجهه با نوسانات بازار، توسط سرمایه‌گذاران درک می‌شود. این امر، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای آینده این توکن ایجاد کرده است.

در همین حال، شاخص احساسات وزن‌دار سرمایه‌گذاران MATIC نیز تا حد زیادی مثبت است که از اعتماد آنها به پتانسیل رشد این ارز دیجیتال حکایت دارد و در ادامه می‌تواند باعث بهبود قیمت آن شود.

قیمت پالیگان برای شروع یک روند صعودی ابتدا باید بر مقاومت ۰.۵۰ دلار غلبه کرده و بالای آن تثبیت شود. در این صورت، احتمال صعود آن تا ۰.۶۰ دلار وجود دارد.

از طرفی، عدم موفقیت قیمت در غلبه بر این سطح، موجب سقوط آن تا ۰.۴۵ دلار خواهد شد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت پالیگان طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۲.۴ درصدی به ۰.۵۱ دلار رسیده است.

 

منبع رمزارز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین