کدخبر : 6828 تاریخ انتشار :
A

محاسبه اقساط وام ۵۰ میلیونی خرید کالا بازنشستگان + جدول

محاسبه اقساط وام ۵۰ میلیونی خرید کالا بازنشستگان + جدول

وام 50 میلیونی خرید کالا بازنشستگان، ماهانه بین 637 هزار تومان تا یک میلیون و 62 هزار تومان اقساط خواهد داشت

قیمت ۳۶۰- وام خرید کالا بازنشستگان کشوری و فرهنگیان کف ۳۰ میلیون تومانی دارد اما متقاضی می‌تواند تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات درخواست داشته باشد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ وام خرید کالا بازنشستگان کشوری و فرهنگیان با بازپرداخت ۶۰ ماهه یا به‌عبارتی پنج ساله تخصیص داده می‌شود و سود ۱۰ درصدی دارد.

وام خرید کالا بازنشستگان کشوری و فرهنگی به‌این ترتیب برای کسی که از سقف تسهیلات بهره‌مند می‌شود، به‌ماهی یک میلیون و ۶۲ هزار تومان می‌رسد. در این حات متقاضی دریافت وام باید روی هم ۱۳ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان به‌عنوان سود کنار بگذارد و بعد پنج سال نهایتا ۶۳ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان به بانک برگرداند.

وام خرید کالا بازنشستگان کشوری و فرهنگی در طرف مقابل برای متقاضی که از کف تسهیلات (۳۰ میلیون تومان) استفاده می‌کند، شامل اقساط ماهانه ۶۳۷ هزار تومانی می‌شود. متقاضی دریافت وام باید طی پنج سال چیزی نزدیک هشت میلیون و ۲۴۴ هزار تومان روی اصل وام بگذارد و در مجموع ۳۸ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان به‌‌عنوان جمع کل اقساط پرداخت کند.  

به گزارش قیمت ۳۶۰، وام خرید کالا بازنشستگان کشوری و فرهنگی در سال جاری از سوی صندوق بازنشستگی کشور و سازمان تامین اجتماعی به ترتیب برای یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و سه میلیون و ۸۰۰ هزار بازنشسته پیش‌بینی شده است.

محاسبه اقساط وام خرید کالا بازنشستگان

انوام وام خرید کالا بازنشستگان

میزان اقساط

سود وام

مبلغ هر قسط

سود کل وام

جمع کل اقساط

۵۰ میلیون تومان

۶۰ ماه

۱۰ درصد

یک میلیون و ۶۲ هزار تومان

۱۳ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان

۶۳ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان

۳۰ میلیون تومان

۶۰ ماه

۱۰ درصد

۶۳۷ هزار و ۴۱۱ تومان

هشت میلیون و ۲۴۴ هزار تومان

۳۸ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان

 
ارسال نظر

  • زهرا زمانی

    وام کالا نیاز دارم بازنشسته نیروی زمینی هستم

پربیننده ترین