کدخبر : 10761 تاریخ انتشار :
A

قیمت هیوندا النترا صفر در بازار؛ سه میلیارد

قیمت هیوندا النترا صفر در بازار؛ سه میلیارد

هیوندا النترا یکی از خودروهای محبوب بازار کشور است که به تازگی نسخه 2023 آن در ایران توسط کرمان خودرو (KTL) عرضه شده است

با ورود خودروهایی مانند هیوندای النترا پس از مدت‌ها حالا بازار خودرو ایران چهره دیگری به خود گرفته است و حالا با ورود خودروهای وارداتی اگرچه بسیار محدود بازارهای جدیدی در حال شکل گرفتن هستند. در ابتدای عرضه خودروهای وارداتی تمام خودروهای خریداری شده مستقیم به نمایشگاه‌های خودرو می‌رفتند اما این موضوع حالا کمتر شده و شاهد حضور خودروهای کارکرده در میان آگهی‌های فروش هستیم.


بیشتر بخوانید: رقیب لاماری‌ایما به ایران آمد؛‌ رونمایی از شاسی‌بلند وارداتی پارس‌خودرو‌


هیوندای النترا ۲۰۲۳ صفر کیلومتر در حال حاضر در بازار آزاد در بازه ۲.۸ تا ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود. یک نسخه کارکرده این خودرو با کیلومتر ۱۴ هزارتایی ۲.۷ میلیارد تومان قیمت خورده است.

موضوعی که در مورد این محصول بسیار مورد انتقاد بوده سطح بسیار پایین آپشن آن است که در فضای مجازی نیز این موضوع مورد بحث قرار گرفته و البته محدودیت‌های تحمیلی از سوی دولت، وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص سقف ارز خودروهای وارداتی باعث این موضوع بوده است. در مقابل در بخش طراحی با یک چهره کامل جدید، مدرن و جذاب و در بخش فنی با یک پیشرانه نسبتا مناسب تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۶ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک هیوندای النترا ۲۰۲۳ حرف‌هایی هرچند کم برای گفتن دارد.

جدول قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۳ در بازار آزاد مرداد ۱۴۰۳

مدل خودرو سال تولید وضعیت قیمت (تومان) مکان
هیوندای، النترا ۲۰۲۳ صفر کیلومتر ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تهران / تهران نو
هیوندای، النترا ۲۰۲۳ صفر کیلومتر ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تهران / شاهین
هیوندای، النترا ۲۰۲۳ صفر کیلومتر ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تهران / شهرک غرب
هیوندای، النترا ۲۰۲۳ صفر کیلومتر ۲,۸۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تهران / سعادت آباد
هیوندای، النترا ۲۰۲۳ صفر کیلومتر ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ اصفهان / شیخ صدوق
هیوندای، النترا ۲۰۲۳ ۱۴,۰۰۰ km ۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تهران / هروی
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین