کدخبر : 12850 تاریخ انتشار :
A

چری فالوین T11؛ لوکس‌ترین کراس اوور چری رونمایی شد

چری فالوین T11؛ لوکس‌ترین کراس اوور چری رونمایی شد

فالوین T11 کراس اوور فول سایز و پلاگین جدید چری است؛ این خودرو از نظر ابعاد کلی و طرح بدنه تا حدود بسیار زیادی مشابه تیگو ۹ است

کمپانی های خودروسازی چینی همواره به ارائه زیرشاخه ها و نام های متعدد معروف‌اند و در این بین، چری را می توان یکی از پرچم‌داران این موضوع دانست. این کمپانی تاکنون زیرشاخه هایی چون جتور، کایی، جکو و… را معرفی کرده و در حوزه دسته بندی محصولات نیز نام هایی چون تیگو، آریزو، جکو، تانسو و… را به بازار عرضه کرده است.

اکنون چری قصد دارد نسل آینده محصولات خود را تحت نام چری فالوین به بازار عرضه کند و اکنون مدل T۱۱ را با رنگ آمیزی متفاوتی ارائه کرده است.

فالوین T۱۱

چری فالوین T11

چری فالوین T11

چری فالوین T11

فالوین T11 یک کراس اوور فول سایز و پلاگین است. ابعاد کلی و طرح بدنه خودرو تا حدود بسیار زیادی مشابه تیگو ۹ است، اما قسمت جلوی خودرو بسته طراحی شده و ورودی هوا به پایین سپر منتقل شده است. آینه های کناری معمولی هستند و لیدار هم از دیگر مشخصات ظاهری T11 به شمار می آید.

نمای جلوی T11 شباهت بسیاری زیادی به محصولات لوکس رنج روور دارد و رنگ آمیزی آن نیز مشابه محصولات میباخ نظیر GLS و حتا خود رنج روور صورت گرفته است. در بخش عقب هم گرافیک چراغ ها بسیار چشم‌نواز است و سپر نیز طرح بسیار لوکسی دارد.

مشخصات فنی

فالوین T11 از تکنولوژی پلاگین هیبرید Kunpeng Super Hybrid C-DM بهره می گیرد. این سیستم از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و موتورهای برقی تشکیل شده است. قدرت موتور بنزینی ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور آن ۲۲۰ نیوتن متر است. برد الکتریکی این خودرو ۲۰۰ کیلومتر و برد ترکیبی آن بالغ بر ۱۴۰۰ کیلومتر است. شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد این خودرو در مدت زمان ۱۹ دقیقه صورت می پذیرد. صفر تا صد این خودرو هم کم‌تر از ۵ ثانیه است.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین