کدخبر : 12908 تاریخ انتشار :
A

اپتیما جدید و سلتوس پلاک شدند؛ شاسی‌بلند‌های کیا در آستانه ورود به بازار ایران

اپتیما جدید و سلتوس پلاک شدند؛ شاسی‌بلند‌های کیا در آستانه ورود به بازار ایران

کیا سلتوس و K5 (اپتیما) توسط کوشاخودرو به بازار ایران عرضه شده‌اند

به تازگی کوشا خودرو دو نسخه جدید از کیا سلتوس و K۵ (اپتیما) را برای فروش در بازار ایران معرفی کرده است که برخلاف تیپ های قبلی هم از امکانات بیشتری بهره مند شده اند و هم پیشرانه قوی تری دارند. این دو ویژگی مهم که K۵ها و سلتوس های جدید آن ها را دارا هستند موجب خواهد شد تا بیش از پیش مورد استقبال خریداران خودروهای وارداتی قرار گیرند و به بیانی دیگر ارزش خرید بیشتری پیدا کنند.

حال نیز مجوز اخذ پلاک ملی این دو تیپ یا نسخه جدید از K۵ها و سلتوس های توربو اخذ شد تا به زودی شاهد فروش و حضور این دو محصول جذاب از برند کیا در بازار ایران باشیم.

به طور کلی می توان گفت که سری اول K۵ها و سلتوس های وارداتی با توجه به پیشرانه های تنفس طبیعی و امکانات ضعیفشان نتوانستند انتظارات خریداران را برآورده کنند. اما هم اکنون عرضه نسخه های جدید این دو خودرو می تواند تا حد زیادی موجب رضایت خریداران شود و تفکرات آن ها را نسبت به برند کیا برگرداند.

K5 سلتوس توربو پلاک ملی

K5 سلتوس توربو پلاک ملی

K5 سلتوس توربو پلاک ملی

K5 سلتوس توربو پلاک ملی

امکانات و آپشن های K۵ جدید

کیا K5 توربو

از مهم ترین امکانات و آپشن های K5 توربو که در نسخه قبلی شاهد آن ها نبودیم می توان به کروز کنترل تطبیقی، هشدار تصادف از جلو، رادار نقطه کور، رادار بین خطوط، گرم کن فرمان، حالت های رانندگی، ۶ ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی JBL و … اشاره کرد.

مشخصات فنی K۵ توربو

کیا K5 توربو

کیا K5 وارداتی در بخش قوای محرکه و مشخصات فنی زیر کاپوت خود به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم مجهز شده است که حداکثر می تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین