کدخبر : 13106 تاریخ انتشار :
A

پاترول جدید؛ قاتل تویوتا لندکروز رونمایی شد

پاترول جدید؛ قاتل تویوتا لندکروز رونمایی شد

پیشرانه نسل جدید نیسان پاترول، موتور 3.5 لیتری V6 با توربوشارژر دوقلو است

نیسان تاکنون جلوپنجره، چراغ‌های عقب، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و پیشرانه V۶ با توربوشارژر دوقلو آفرودر جدیدش را رونمایی کرده است. نسل جدید پاترول همانند نسل قبلی، بر اساس شاسی نردبانی مشترک با اینفینیتی QX۸۰ به تولید خواهد رسید.

این دو خودرو ابعاد و وزن یکسانی خواهند داشت اما پاترول جدید طراحی ظاهری جدیدی در بخش جلو و عقب دارد. به‌عنوان‌مثال جلوپنجره V شکل نیسان اکنون ظاهر متفاوتی دارد و ساختار لانه‌زنبوری زیر آن قرارگرفته است. چراغ‌های LED افقی نیز به جلوپنجره این خودرو متصل شده‌اند

پیشرانه نسل جدید نیسان پاترول، موتور ۳.۵ لیتری V۶ با توربوشارژر دوقلو است که اکنون در اینفینیتی QX۸۰ مورداستفاده قرار می‌گیرد. باوجود سیلندرهای کمتر، نیسان قول داده است که این خودرو ازنظر عملکرد،‌ شتاب و قدرت بهتر از موتور قبلی خواهد بود.

حداکثر راندمان این پیشرانه ۴۵۰ اسب‌باز قدرت و ۶۹۹ نیوتن‌تر گشتاور است. این پیشرانه به همراه گیربکس ۹ سرعتِ خودکار و سیستم چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد. نسل فعلی نیسان پاترول از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارد و دو فیس‌لیفت را در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ تجربه کرده است. تغییر نسل این خودرو به آفرودر نیسان کمک می‌کند تا قابلیت رقابت با تویوتا لندکروزر J۳۰۰ را داشته باشد.

نیسان 2024

 

منبع فرارو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین