کدخبر : 13656 تاریخ انتشار :
A

پاترول 2025؛ قاتل لندکروز GR 300 معرفی شد

پاترول 2025؛ قاتل لندکروز GR 300 معرفی شد

نیسان پاترول Pro-4X آفرود ۲۰۲۵ با موتور قدرتمند 3.5 لیتری در امارت متحده عربی با نام پاترول و در ایالات متحده با نام آرمادا معرفی شد

نسخه‌ای از نیسان پاترول Y۶۳ با تمرکز بر آفرود در ایالات متحده، با لاستیک‌های تمام‌زمینی یا All-Terrain (AT) و بهبودهای داخلی رونمایی شد.

نیسان پاترول Pro-۴X آفرود ۲۰۲۵ در ایالات متحده، جایی که با نام “آرمادا” فروخته می‌شود، به‌طور رسمی معرفی شد. این نسخه‌ی جدید با طراحی بیرونی مقاوم‌تر و امکانات ویژه‌ی آفرود در امارات متحده‌عربی با نام پاترول و در ایالات متحده، با نام آرمادا به‌طور همزمان رونمایی شد.

این مدل که در ابتدا تنها در ایالات متحده عرضه‌می‌شود و هنوز خبری از عرضه‌ی آن در بازارهای دیگر مانند خاورمیانه، یا استرالیا نیست، دارای ویژگی‌هایی نظیر لاستیک‌های تمام‌زمینی، زاویه‌ی ورود بهتر و صفحات محافظ زیر بدنه برای حفاظت در شرایط آفرود است.

از دیگر ویژگی‌های بارز این مدل می‌توان‌به نشان‌های قرمز نیسان، چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی مشکی و طراحی داخلی با تزئینات قرمز اشاره‌کرد که از مدل‌های استاندارد متمایز می‌شود.

مدل 2025 نیسان پاترول رقیب سرسخت و قاتل لندکروزر رونمایی شد

سیستم تعلیق بادی نیسان پاترول Pro-۴X آفرود ۲۰۲۵

یک سیستم تعلیق بادی نیز به‌طور استاندارد در مدل Pro-۴X نصب خواهد شد که در سایر نسخه‌های پاترول نیز در دسترس قرار می‌گیرد. این سیستم ارتفاع خودرو را در زمان بالا رفتن از سنگ‌ها تا ۷۰ میلی‌متر افزایش می‌دهد و برای راحت‌تر شدن ورود و خروج و بهبود مصرف سوخت در بزرگراه‌ها، خودرو را تا ۱۴۰ میلی‌متر پایین می‌آورد.

این مدل می‌تواند رقیب قدرتمندی برای تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ GR اسپرت باشد، که همانند نیسان Pro-۴X با تمرکز بر توانایی‌های آفرود طراحی شده‌است. این مدل تنها نسخه‌ای در مجموعه‌ی لندکروزر است که از سیستم تعلیق دینامیک الکترونیکی و قفل دیفرانسیل جلو و عقب بهره‌می‌برد.

نسخه‌های آمریکایی نیسان پاترول Y۶۳ همچنان با همان موتور V۶ دو توربوی ۳.۵ لیتری و توان ۳۳۵ کیلووات و ۷۰۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شوند، در حالی‌که مدل‌های خاورمیانه‌ای کمی ضعیف‌تر با توان ۳۱۷ کیلووات و ۷۰۰ نیوتن‌متر هستند.

منبع بیت‌ران
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین