کدخبر : 14004 تاریخ انتشار :
A

فوتون واندر؛ جایگزین نیسان آبی رونمایی شد

فوتون واندر؛ جایگزین نیسان آبی رونمایی شد

زامیاد در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد برای نخستین بار از فوتون واندر رونمایی کرد

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد  از ۲۸ شهریور آغاز به‌کار کرد و این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. در این رویداد بزرگ خودرویی، اکثر قریب به اتفاق شرکت های خودروساز و واردکننده حضور یافته اند و آخرین محصولات خود را به نمایش درآورده اند. در همین راستا شرکت زامیاد برای نخستین بار اقدام به رونمایی  فوتون واندر  کرده است.

زامیاد در مشهد

شرکت  زامیاد  در  نمایشگاه خودرو مشهد ، محصولاتی نظیر  باراد ۶ تن ،‌ وانت  پادرا پلاس لانگ یخچال‌دار ،  وانت ‌پادرا   پلاس کمپرسی ،‌  میدل باس ۳۸ نفره ،‌  میدل باس VIP  و  اتوبوس برقی  را در غرفه خود به نمایش عموم گذاشته است و وانت جدید این مجموعه به نام  واندر  نیز برای نخستین بار در این رویداد خودرویی رونمایی شد.

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

شرکت  زامیاد  که چندی پیش، نمونه اتوبوس‌های  فوتون  را وارد کرد، اکنون قصد دارد محصول دیگری از این برند چینی را در ایران عرضه نماید. پیکاپ یا مینی تراکی کاملاً مختص کار (تجاری) و با نام  واندر .

طراحی  مینی تراک Wonder  طوری انجام شده است که گویی در نگاه اول با یک خودروی برقی یا حداقل هیبرید مواجه هستید، اما  واندر  در اصل یک مینی تراک با پیشرانه درون سوز است. دو چراغ مربعی جلو و سپر با ورودی عوای سرتاسری تنها نکات مورد توجه در ظاهر این خودرو هستند.

در بخش کابین نیز سعی شده است طراحی ساده و کاربردی و البته به‌روز باشد. در این بخش هم فرمان دوشاخه و جای‌گیری داشبورد در یک قاب مستطیلی از جمله نکات مورد توجه به شمار می آیند.

امکانات فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر  در بخش تجهیزات ایمنی و رفاهی به مواردی همچون ایربگ های جلو، دی لایت، اتولایت، فرمان با روکش چرمی و کلیدهای کنترلی، آینه های کناری برقی با گرم‌کن، تنظیم گودی کمر صندلی راننده، سیستم تهویه، کلاستر ۷ اینچی دیجیتالی، مانیتور مرکزی، دوربین عقب، مه شکن جلو، فرمان برقی، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و… مجهز است.

ابعاد و اندازه های واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

مینی تراک واندر دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۸۷۰، ۱۷۱۰ و ۱۹۸۰ میلی متر بوده و حوضچه بار این خودرو نیز دارای طولی برابر با ۲۸۵۰ میلی متر است.

وزن ناخالص  واندر  ۲۵۵۰ کیلوگرم و وزن خالص آن ۱۲۰۰ کیلوگرم عنوان شده است. به این ترتیب،   Foton Wonder قادر به حمل ۱۳۵۰ کیلوگرم بار است.

مشخصات فنی فوتون واندر

فوتون واندر  به یک پیشرانه ۱۶۰۰ سی سی تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۱۲ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۷ نیوتن متر مجهز است. یک گیربکس ۵ سرعته دستی نیز وطیفه انتقال قدرت نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های عقب برعهده دارد. حداکثر سدعت این خودرو نیز ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت است.

گالری تصاویر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

فوتون واندر

کاتالوگ فوتون واندر

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین