کدخبر : 14010 تاریخ انتشار :
A

محصول جدید سایپا؛ اطلس پلاس اتوماتیک رونمایی شد

محصول جدید سایپا؛ اطلس پلاس اتوماتیک رونمایی شد

اطلس پلاس اتوماتیک با گیربکس CVT با تعویض دنده شش سرعته مصنوعی، سدان جدید سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ به نمایش درآمد

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد  از ۲۸ شهریور آغاز به کار کرد و این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. در این رویداد بزرگ خودرویی، اکثر قریب به اتفاق شرکت های خودروساز و واردکننده حضور یافته‌اند و آخرین محصولات خود را به نمایش درآورده اند. در همین راستا شرکت  سایپا  اقدام به رونمایی  اطلس پلاس  کرده است.

اطلس پلاس با گیربکس CVT

اطلس پلاس  در واقع نسخه اتومات و اندکی متفاوت نسبت به نمونه های استاندارد این خودرو  به شمار می آید. در این خودرو شاهد به‌کارگیری رنگ مارون برای تزیینات داخلی هستیم و صندلی ها نیز پارچه متفاوتی دارند. به‌دلیل بهره مندی خودرو از گیربکس اتومات، شیفتر گیربکس نیز در بخش کابین تغییر کرده و اهرم زیبایی برای آن در نظر گرفته شده است.

امکانات اطلس Plus

کابین اطلس پلاس

دو عدد ایربگ، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمز ضد قفل، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، تهویه دیجیتال، نشانگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب،‌ دی لایت، اتولایت، سنسور پایش فشار باد تایرها،‌ مانیتور، دوربین دید عقب، فرمان با کلیدهای کنترلی، آینه های کناری تاشو برقی، کروز کنترل، سانروف، استارت دکمه ای، سنسور باران، رادار نقطه کور و… نیز از جمله امکانات ایمنی و رفاهی نسخه پلاس به شمار می آیند.

مشخصات فنی اطلس پلاس اتوماتیک

موتور و مشخصات فنی اطلس پلاس

این خودرو مانند بسیاری از محصولات  سایپا  به پیشرانه  M15  مجهز است.  اطلس پلاس  یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی دارد که چیدمان ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ در آن دیده می شود. این پیشرانه قدرت ۹۱ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده اتوماتیک CVT هم توان را به چرخ های جلو می رساند. جعبه دنده  اطلس اتوماتیک  از سوی کمپانی  پانچ  بلژیک تأمین می شود. این گیربکس حالت های اسپرت، برفی و تیپ ترونیک ۶ سرعته مصنوعی را هم برای راننده فراهم می کند.

کد پیشرانه M۱۵
حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی تنفس طبیعی
قدرت ۹۱ اسب بخار
گشتاور  ۱۳۷ نیوتن متر
گیربکس جعبه دنده اتوماتیک CVT با ۶ دنده مصنوعی

گالری تصاویر

اطلس پلاس اتوماتیک CVT

اطلس پلاس CVT

سایپا اطلس پلاس

سایپا اطلس پلاس

اطلس پلاس

اطلس پلاس اتوماتیک CVT

اطلس پلاس اتوماتیک CVT

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین