کدخبر : 14059 تاریخ انتشار :
A

لاماری کمپر با طراحی خاص رونمایی شد

لاماری کمپر با طراحی خاص رونمایی شد

لاماری کمپر با کاور بدنه سبز ارتشی مات، به همراه رینگ و لاستیک‌های افترمارکتی با فاق بلندتر عرضه می‌شود

در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، آرین پارس موتور از نسخه ویژه‌ای از خودروی لاماری با نام "لاماری کمپر" رونمایی کرد. این خودرو که به تجهیزات طبیعت‌گردی و کمپر سبک مجهز شده است، به‌عنوان یک گزینه مناسب برای خانواده‌ها در سفرهای آخر هفته معرفی شده است. نمایشگاه خودرو مشهد از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه جاری برگزار می‌شود و در آن، بسیاری از شرکت‌های خودروساز و واردکننده آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

لاماری کمپر با طراحی خاص خود و کاور بدنه سبز ارتشی مات، به همراه رینگ و لاستیک‌های افترمارکتی با فاق بلندتر، سواری نرم‌تری را ارائه می‌دهد. این خودرو همچنین به باربند، باکس، سَند لَدِر، سایه‌بان و لایت بار مجهز شده است. نکته حائز اهمیت در خصوص این نسخه این است که نباید آن را به‌عنوان یک خودروی آفرودی تلقی کرد؛ بلکه لاماری کمپر بیشتر به‌عنوان یک کمپر یا طبیعت‌گرد بسیار سبک شناخته می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای دلپذیر برای سفرهای خانوادگی فراهم کند.

از نظر فنی، لاماری بنزینی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد که توان تولید ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین، نسخه هیبریدی لاماری ایما نیز دارای پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم ۱.۵ لیتر است که با پیشرانه برقی همراهی می‌شود و حداکثر قدرت آن به ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر می‌رسد.

با توجه به ویژگی‌ها و امکانات جدید لاماری کمپر، این خودرو می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به سفرهای طبیعت‌گردی سبک و البته غیرآفرودی باشد و تجربه‌ای متفاوت را برای خانواده‌ها فراهم آورد.

منبع خودروبانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین