کدخبر : 14216 تاریخ انتشار :
A

لاماری‌ایما با رنگ جدید وارد بازار می‌شود

 لاماری‌ایما با رنگ جدید وارد بازار می‌شود

شرکت سایپا سیتروئن برای نخستین بار در صنعت خودروی کشور امکان رنگ آمیزی خودرو را به رنگ سفید صدفی فراهم کرد

 قرار است شرکت آرین پارس موتور با استفاده از ظرفیت خطوط رنگ آمیزی سایپا سیتروئن کاشان، کراس اور لاماری ایما را در داخل کشور رنگ آمیزی کرده و به بازار عرضه کند؛ پیش از این بدنه این خودرو به صورت رنگ آمیزی شده از چین وارد می‌شد.

به نقل از روابط عمومی سایپاسیتروئن، با توجه به پیشرفت صنعت خودرو و ارتقای سلایق مشتریان، لزوم استفاده از تکنولوژی‌های روز امری اجتناب‌ناپذیر بوده که این امر در صنعت رنگ و پوشش نیز کاملاً مشهود و قابل لمس است. بر این اساس، سالن رنگ شرکت سایپا سیتروئن به عنوان به‌روزترین سالن رنگ خودروسازی کشور همواره بر استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تأکید داشته است.

saipa-lamari-color

اسماعیل بدخشان، رئیس مهندسی کیفیت رنگ و مواد شیمیایی از آغاز تولید انبوه رنگ‌آمیزی بدنه‌های خودروی لاماری در سالن رنگ شرکت سایپاسیتروئن خبرداد و اظهار داشت: استفاده از رنگ‌های صدفی به عنوان به روزترین، زیباترین و خاص‌ترین نوع رنگ خودرویی در دستورکار این شرکت قرار گرفته است که از این بین، رنگ سفید صدفی سه پوششه برای اولین بار در صنعت خودرویی کشور با همکاری واحدهای تولید و پشتیبانی فنی برای رنگ‌آمیزی بدنه‌ی لاماری استفاده شد.

به گفته وی، پاشش رنگ صدفی سه پوششه علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که بر روی خودرو ایجاد می‌کند، از خواص فیزیکی و مکانیکی بالایی نسبت به سایر رنگ‌ها برخوردار است و تاکنون برخی از خودروهای لوکس وارداتی از این نوع تکنولوژی رنگ برخوردار شده‌اند.
وی در پایان افزود: پاشش این رنگ به صورتی است که پس از اعمال لایه ED و آستر بر روی بدنه، رنگ سفید Base Coat به عنوان رنگ اصلی و تعیین‌کننده فام پاشش و بلافاصله لایه صدف روی لایه خیس رنگ سفید (Wet on Wet) اعمال می‌گردد.

منبع پدال
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین