کدخبر : 15029 تاریخ انتشار :
A

فروش اقساطی بک X3 پرو؛ جانشین پژو 207 وارد میدان شد‌

فروش اقساطی بک X3 پرو؛ جانشین پژو 207 وارد میدان شد‌

فروش اقساطی بک X3 پرو از سوی شرکت خودروسازان بم با قیمت یک میلیارد و 50 میلیون تومان آغاز شد؛ محصولی که به‌عنوان جانشین 207 تبلیغ می‌شود

بک X۳ پرو کراس اوور کامپکت خودروسازان بم است که حالا این شرکت شرایط فروش اقساطی آن را ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام کرده است. این شرایط فروش از ۱۵ تا ۲۰ مهر ماه برای متقاضیان فعال است و ثبت نام از طریق نمایندگی های فروش رسمی کرمان موتور و خودروسازان بم انجام می شود.

در این شرایط فروش قیمت مصوب این کراس اوور ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و دو مدل فروش ۱۲ و ۲۴ ماهه برای فروش اقساطی قابل انتخاب است. در هر دو مدل مبلغ پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان بوده و سند تا پایان تسویه اقساط در رهن شرکت باقی می ماند. موعد تحویل خودرو پس از ۹۰ روز کاری است و سود تاخیر در این شرایط فروش ۳ درصد ماهیانه محاسبه می شود. جزئیات این شرایط فروش در جدول زیر قابل مطالعه است :

جدول فروش اقساطی بک X۳ پرو ویژه مهر ۱۴۰۳

قیمت بک X3 پرو

مشخصات بک X۳ پرو

بک X3 پرو  دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۰۴  اسب بخار  و  گشتاور  نهایی ۱۴۰ نیوتن متر را تولید کند. همچنین از طریق جعبه دنده ۸ سرعته CVT به چرخ های جلو منتقل می کند.  ک X3 پرو  در محور جلو از سیستم تعلیق  مک فرسون  و در محور عقب سیستم تعلیق میله پیچشی نیمه مستقل بهره می برد. مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۶.۱ لیتر است.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی موجود در بک X3 پرو می توان به ؛ داشتن دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ روشنایی روز، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور دنده عقب ، سیستم کنترل فشار باد تایرها ،  سیستم کنترل پایداری ،  کروز کنترل  و محدود کننده سرعت ، سیستم کنترل شروع حرکت در سر بالایی،  سیستم کنترل پایداری  و کشش، رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی، نمایشگر ۸ اینچی سیستم مالتی مدیا ، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل دینامیکی حالت های مختلف رانندگی، کامپیوتر سفری، سانروف و… اشاره کرد.

منبع آخرین خودرو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین