کدخبر : 1503 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو دیزل ویژه اسفند 1402 اعلام شد

شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو دیزل ویژه اسفند 1402 اعلام شد

شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد با طرح پیش‌فروش اینترنتی جدید، عرضه محصولات متنوع خود را در دستور کار قرار دهد. این ارائه جدید که از یکشنبه هفته آینده، بیستم اسفندماه آغاز می‌گردد، طیف گسترده‌ای از خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین تجاری شامل انواع کامیون‌های بار و کمپرسی، ون‌های مسافربری، کامیونت‌های سبک و پیکاپ‌های دوکابین را در بر می‌گیرد

قیمت ۳۶۰- بنا بر اعلام روابط عمومی این شرکت صنعتی، پیش‌فروش اینترنتی مدل‌های ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ از کامیون‌های باری و کمپرسی از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه بیستم اسفند آغاز خواهد گردید. همچنین عرضه اینترنتی ون وانا نیز از ساعت ۱۴ همان روز صورت می‌پذیرد.

روز دوشنبه، بیست و یکم اسفندماه نیز عرضه کامیونت آرنا پلاس، کامیونت سبک و کاربردی ایران خودرو و پیکاپ اتوماتیک فوتون (تانلند) در دستور کار شرکت قرار دارد که به ترتیب از ساعات ۱۰ صبح و ۱۴ بعدازظهر آغاز می‌گردد. تمامی این پیش‌فروش‌ها صرفا از طریق سایت اینترنتی فروش شرکت ایران خودرو دیزل امکان‌پذیر خواهد بود.

جزئیات طرح‌های متنوع فروش برای هر یک از این محصولات متعاقبا و به تفکیک اعلام خواهد شد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز فروش در سراسر کشور یا پایگاه اینترنتی شرکت ایران خودرو دیزل مراجعه نمایند. این حرکت شرکت در راستای تامین نیازهای متنوع بازار کامیون، ون، کامیونت و پیکاپ کشور خواهد بود.

منبع بانک خودرو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین