کدخبر : 15080 تاریخ انتشار :
A

SU7 اولترا خودرو برقی شیائومی در راه بازار

SU7 اولترا خودرو برقی شیائومی در راه بازار

شیائومی احتمالاً در اوایل ۲۰۲۵، خودرو SU7 Ultra خود را به‌طور رسمی معرفی می‌کند

شرکت شیائومی به‌تازگی خودرو الکتریکی جدیدی به نام SU۷ Ultra را معرفی کرد. این خودرو به‌دلیل عملکرد عالی، توجه بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرد.

بنابر گزارش‌ My Drivers، شیائومی قصد دارد در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۵، نسخه‌ی نهایی خودرو الکتریکی SU۷ Ultra را رونمایی کند. انتظار برای این رونمایی با مشاهده‌ی غیرمنتظره‌ی گزینه‌های تنظیمات این خودرو در اپلیکیشن خودرو شیائومی بیشتر شده است؛ هرچند بعد از مدتی این گزینه به‌سرعت حذف شد.

صفحه اپلیکیشن خودروی شیائومی

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی خودرو‌ SU7 Ultra، بدنه‌ی تمام فیبر‌کربن آن است که وزن خودرو را بسیار کاهش می‌دهد و به عملکرد بهتر آن کمک می‌کند. زیر کاپوت SU7 اولترا سیستم محرک برقی قدرتمندی قرار دارد که مجموعاً ۱٬۵۴۸ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. این یعنی خودرو مذکور می‌تواند تنها در ۱٫۹۷ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر‌بر‌ساعت برسد.

شیائومی حداکثر سرعت برای خودرو SU7 Ultra خود را ۳۵۰ کیلومتر‌بر‌ساعت در‌ نظر گرفته و سیستم ترمز این خودرو نیز به همان اندازه چشمگیر است؛ به‌طوری‌که می‌تواند خودرو را فقط در ۲۵ متر، از سرعت ۱۰۰ کیلومتر‌بر‌ساعت متوقف کند.

ابر خودرو شیائومی SU7 Ultra

خودرو موردانتظار SU7 Ultra در پیست معروف نوربرگرینگ نورشلیف نیز آزمایش شد و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. این پیست که به‌دلیل پیچیدگی‌ها و مشکلات فراوانش شناخته شده است، محلی مناسب برای آزمایش خودروهایی با عملکرد قوی محسوب می‌شود.

علاوه‌بر‌این، شیائومی در‌ حال برنامه‌ریزی رویداد بزرگی برای پایان ماه اکتبر (احتمالاً اوایل آبان ۱۴۰۳) است. انتظار می‌رود که در این رویداد، اطلاعات بیشتری درباره‌ی SU7 Ultra و نقشه‌ی راه خودروهای الکتریکی خود ارائه کند.

هنوز قیمت خودرو SU7 Ultra دقیقاً مشخص نشده است؛ اما لی جون، مدیرعامل شیائومی، اطمینان می‌دهد که قیمت این خودرو فقط اندکی گران‌تر از مدل‌های موجود SU7 خواهد بود که قیمت پایه‌ی آن‌ها از حدود ۲۹,۷۰۰ دلار برای نسخه‌ی استاندارد شروع می‌شود.

درمجموع، SU7 Ultra با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و عملکرد بی‌نظیر خود، می‌تواند به یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار در بازار تبدیل شود. این خودرو نه‌تنها نشان‌دهنده‌ی توانایی‌های فنی و مهندسی شیائومی است؛ بلکه می‌تواند به‌عنوان نقطه‌ی عطفی در صنعت خودروهای الکتریکی شناخته شود.

منبع زومیت
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین