کدخبر : 4880 تاریخ انتشار :
A

هشدار عجیب پلیس راه/ استیکر بزنید، جریمه می‌شوید!

هشدار عجیب پلیس راه/ استیکر بزنید، جریمه می‌شوید!

رئیس پلیس راهور از جریمه‌های جدید برای استفاده از استیکر، برچسب و چراغ زنون خبر داد

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد.

 جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا ضمن دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کارهای خوب است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

حسینی در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقاً ممنوع است، توصیه می‌کنیم از چراغ فابریک خودروها استفاده شود چراکه از شرایط استاندارد برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: اگر خودرویی چراغ زنون داشته باشد در صورت مشاهده جریمه می‌شود چراکه چراغ زنون خطرآفرین است و می‌تواند برای دید دیگر رانندگان خطر ایجاد کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: استفاده از برچسب، استیکر و تصاویر حتی اگر جنبه تزئینی داشته باشد تخلف است و در صورت مشاهده برای آن خودرو جریمه صادر می‌شود، البته خودروهای تبلیغاتی و امدادی طبق آیین‌نامه می‌توانند بغل نویسی داشته باشند.

منبع تسنیم
خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • unknown

    کجاش عجیبه؟ طبق آیین نامه نقص فنی محسوب میشه. منجمله شعار و شعر و ...
    از بس قانون اجرا نمیشه فکر میکنید عجیبه

  • unknown

    چراغ‌پرنورزنون‌‌خیلی‌‌دررانندگی‌اذیت‌کننده‌است
    پلیس‌‌‌‌محترم‌جلوگیریکنندشبها

  • unknown

    چرا نوشتن جملاتی یا کلماتی یا گل مالی خودرو را جریمه نمیکنند

  • unknown

    خوب بود سردار ميگفت ممنوع بودن ومحدود كردن طبق كدوم قانون و مقرره تصويب شده و خودرو تبليغاتي كجا تعريف شده وچرا تبليغ بغل يك اتوبوس خط واحد با اسيكر كوچك روي اتوبوس شخصي يا بين راهي فرق ميكنه و فرقش چيه و كدوم بيشتر حواس بقيه راننده ها رو پرت ميكنه

  • ایوب

    راننده بیابان هستم واقعا با جدیت با نور زنون برخود بشود خیلی زیان به چشم رانندگان اسیب میزنه ببینیم بر خود میکنیم اینکه نشد مقابل پلیس راه کنترول کنند چه روز چه شب ممنون

  • ایوب

    روز هم کنترول کنند به راننده دستور دهند چراغها روشن نور بالا وپایین رو کنترول کنند این میشه قانون

  • مجتبی

    کی گفته چراغ زنون بده،اتفاقا خیلی هم عالیه ولی واسه خود صاحب مردش،واسه باقی راننده ها بده که دید مختل میکنه وباعث آزارمیشه،که مجبورمیشیم بابای طرف مورد عنایت قراردهیم
    حالا هی چراغ زنون بذارین روماشینتون،ماهم به روح پدرتون صلوات می‌فرستیم که باعث کاهش دید مامیشوید.

پربیننده ترین