کدخبر : 4969 تاریخ انتشار :
A

شاسی‌بلند اقتصادی فولکس واگن به تهران رسید (عکس)

شاسی‌بلند اقتصادی فولکس واگن به تهران رسید (عکس)

بعد تقریبا شش ماه از قطعی شدن واردات ولکس واگن ID4، اولین تصاویر این شاسی‌بلند برقی و نسبتا اقتصادی در تهران منتشر شد

قیمت ۳۶۰- فولکس‌ واگن ID۴ که یک کراس‌اوور الکتریکی حساب می‌شود برای انجام تست‌های اولیه‌ به ایران آمد و تصاویری از آن در رسانه‌های تخصصی حوزه خودرو منتشر شد. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ فولکس واگن ID4 کروز نیروی مورد نیازش را از تک موتور برقی دریافت می‌کند که روی محور عقب خودرو نصب شده است.

فولکس واگن ID4 در بهترین حالت، قدرتی معادل 201 اسب‌بخار  و 309 نیوتن‌متر گشتاور خروجی به چرخ‌ها منتقل می‌کند. باتری‌های 82 کیلووات ساعت نیز به‌زبان ساده، امکان رانندگی تا 400 کیلومتر راف فراهم می‌کنند.

فولکس واگن ID سومین محصول وارداتی ماموت خودرو در این برهه محسوب می‌شود که البته هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی از آن در درسترس نیست. گفته می‌شود فولکس واگن ID برای انجام تست‌‌های اولیه به ایران آمده و احتمالا به زودی شاهد عرضه آن در سامانه یکپارچه خودرو وارداتی باشیم.

فولکس واگن ID وارداتی در دسته مدل‌های نسبتا اقتصادی یعنی بازه 20 هزار دلاری قرار می‌گیرد و قاعدتا به پول خودمان باید نهایتا یک میلیارد و 200 میلیون فروخته شود. نه؟

فولکس واگن

 

ارسال نظر

  • مهدی خ

    خیلی اقتصادیه آخه واسه آدمهای پولدار چه فرقی داره وقتی به ماشینهای آشغال چینی که هیچ ایمنی واستانداری نداره بالای یک میلیلرد پول میدن

  • unknown

    ش4ص.شو7ناخدا

  • کوروش

    ۲۰ هزار دلار برای این ماشین خیلی کمه. توسان ۲۷ هزار دلاره

  • unknown

    هیچی ندارم جز اشکنه ......

  • حسین

    این ماشین حدودا 36 هزار دلار قیمت داره و قیمت عرضه اون در حدود 3 میلیارد تخمین زده میشه ، در سیکل ترکیبی هم 460 تا 500 کیلومتر راه می رود که به نوع باتری آن بستگی دارد.
    در مدل پرو 2033 نسبت به 2024 میزان پیمایش کمتر است

  • آ ه ه ه ه ه

    بله کاملا اقتصادی برای 10 درصد جامعه چون 90 درصدزیرخط فقرهستند...

  • مهدی اقدامی

    سلام ایابااین قیمت میشه ثبت‌نام کرد

  • unknown

    اگراین ماشین اقتصادی هست چراقیمتش بالاست ۴۰۰ملیون پول پراید میگرن این شد زندگی باسه ماایرانیان خوب

پربیننده ترین