کدخبر : 6775 تاریخ انتشار :
A

(عکس) محصول مشترک پورشه و طراح ایرانی؛ فقط 9 میلیارد

(عکس) محصول مشترک پورشه و طراح ایرانی؛ فقط 9 میلیارد

RR1 به عنوان محصول مشترک رضوانی موتورز و پورشه احتمالا تا اواخر سال جاری روانه بازار می‌شود؛ از این محصول لاکچری فقط 50 نسخه به فروش می‌رسد

قیمت ۳۶۰- رضوانی موتورز کمپانی طراحی و تولید خودرو‌های اسپرت در آمریکاست که توسط فردیس رضوانی تاسیس شده.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ فردیس رضوانی حالا بعد توافق با کمپانی پورشه روی محصولی به اسم پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ تمرکز کرده است. آنطور که گفته می‌شود محصول مشترک طراح ایرانی و پورشه تحت عنوان RR۱ یا به عبارتی رضوانی رترو پا به بازار می‌گذارد اما بد نیست بدانید از این خودرو سوپر لوکس فقط ۵۰ نسخه به فروش خواهد رسید.

رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند

RR1 قرار است با بدنه فیبر کربنی طراحی شود و نمای جلو پورشه ۹۱۱ به کلی تغییر کند. اضافه شدن چراغ‌های جدید و بیضی شکل، قیافه RR1 را به پورشه تایکان نزدیک می‌کند.

تصاویر اولیه RR1 مشخص می‌کند بال‌های بزرگ به نمای عقب اضافه می‌شود و نمای جانبی خودرو هم شباهتی به پورشه ۹۱۱ نخواهد داشت.

RR1 رضوانی البته از حیث فنی در سه نسخه مختلف در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. 550، 565 و 750 اسب‌بخار.

RR1 رضوانی با آپشن‌های اختیاری خاصی مثل سیستم تعلیق و ترمز مخصوص و شیشه‌های پلی‌کربنات سبک وزن برای فروش گذاشته می‌شود. البته انتخاب همه آپشن‌ها کمی بیش از 25 هزار دلار (یک میلیارد و 500 میلیون تومان) به قیمت RR1 رضوانی اضافه می‌کند.

رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند

قیمت RR1 رضوانی در نسخه پایه 149 هزار دلار تعیین شده است. به پول خودمان فقط 9 میلیارد تومان. به گزارش قیمت ۳۶۰ همین الان در بازار آزاد پورشه ۹۱۱ کررا دست‌دوم را با ۸۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۰ میلیارد تومان برای فروش گذاشتند.

قیمت پورشه کاین V۶ مدل ۲۰۱۳ بعد ۱۰۰ هزار کیلومتر راه رفتن، توسط فروشنده‌ای ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده و پورشه ماکان مدل ۲۰۱۷ با همین میزان کارکرد ۱۵ میلیارد به فروش می‌رسد.

ارسال نظر

  • unknown

    واحد شمارش و تیراژ خودرو دستگاه میباشد نه نسخه!

پربیننده ترین