کدخبر : 6877 تاریخ انتشار :
A

TERRA؛ شاسی‌بلند جدید کمپانی نیسان در راه بازار ایران + تصاویر

TERRA؛ شاسی‌بلند جدید کمپانی نیسان در راه بازار ایران + تصاویر

نیسان ترا، شاسی‌بلند محبوب با نام اوتینگ پالادین در بازار روسیه عرضه شد، قرار است یک شرکت داخلی هم این خودرو را با نام جدید وارد ایران کند

نیسان ترا، شاسی‌بلند محبوب با نام اوتینگ پالادین در بازار روسیه، قرار است با یک پیشنهاد جذاب و متفاوت از سوی شرکت "ارون اتو" به مشتریان عرضه شود. این شرکت که نمایندگی رسمی اوتینگ (عرضه کننده پالادین) در روسیه است، تصمیم گرفته این خودرو را با یک بسته ویژه تحت عنوان "All Inclusive" یا همان "تمام شمول" به فروش برساند. این خودرو بتازگی توسط شرکت پرشیا خودرو با نام مانیان ترا معرفی شده است.

002

مفهوم "All Inclusive" که معمولا در صنعت گردشگری کاربرد دارد، به این معنی است که مسافر پس از پرداخت هزینه سفر، دیگر نگران هزینه‌های جانبی و اضافی نباشد و فقط به استراحت و لذت بردن از تعطیلات بپردازد. حال ارون اتو قصد دارد همین تجربه را برای خریداران نیسان ترا نیز فراهم کند. به این ترتیب که پس از خرید خودرو، مشتری دیگر نگران هزینه‌های مربوط به لوازم جانبی، تجهیزات اضافی و بیمه نخواهد بود.

بسته "All Inclusive" برای نیسان ترا شامل موارد زیر خواهد بود: بیمه شخص ثالث و بدنه (به اختصار MTPL و CASCO)، گواهی معاینه فنی رایگان به مدت یک سال، آبکاری ضد زنگ بدنه خودرو، و قالیچه‌های کف اتاق. با این حساب، خریداران ترا می‌توانند از همان لحظات اولیه تصاحب خودرو، بدون دغدغه هزینه‌های اضافی، از رانندگی با این شاسی‌بلند لذت ببرند.

نیسان ترا یا همان پالادین، یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای ساخت شرکت ژنگژو/نیسان است که با طراحی فریم‌دار و سیستم چهارچرخ محرک، برای فعالیت‌های آفرود و شرایط سخت جاده‌ای مناسب است. این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری بهره می‌برد که با بهره‌گیری از سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر، قادر است 228 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک آن نیز امکان انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی از جمله نرمال، اسپرت، برفی، ماسه‌ای، گل و لای، اکو، اتومات و دستی را فراهم می‌آورد.

سیستم تعلیق مستحکم و در عین حال نرم و راحت ترا نیز برای حفظ آسایش سرنشینان و کنترل مطلوب در شرایط جاده‌ای گوناگون طراحی شده است. در محور جلو از سیستم تعلیق جناغی دوبل همراه با میل تعادل و در محور عقب از سیستم پنج مفصلی بهره گرفته شده است. ترمزهای قدرتمند دیسکی در چهار چرخ نیز امنیت و کنترل لازم را در مواقع ضروری تامین می‌کنند. طراحی زیبا و اسپرتی بدنه ترا نیز با رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی کامل شده است.

فضای داخلی پالادین

این شاسی‌بلند همچنین از امکانات رفاهی و ایمنی بسیار خوبی بهره می‌برد و از گارانتی 3 ساله یا 100 هزار کیلومتری کارخانه سازنده نیز برخوردار است. کمپانی ارون اتو به عنوان نمایندگی رسمی نیسان در روسیه، از تمامی علاقه‌مندان به این خودرو دعوت کرده تا با تست درایو نیسان ترا، از نزدیک با ویژگی‌ها و امکانات این محصول آشنا شوند.

003

JPEG

 
منبع خودروبانک
ارسال نظر

پربیننده ترین