کدخبر : 7526 تاریخ انتشار :
A

(ویدئو) مورد عجیب پژو 207؛ قطع مانیتور با داشبورد!

(ویدئو) مورد عجیب پژو 207؛ قطع مانیتور با داشبورد!

ویدئو قطع برق پژو 207 در فضای مجازی، از اصل و اساس با شک و شبهه‌های زیادی همراه شده اما ...

قیمت ۳۶۰- ویدئویی در فضای مجازی تحت‌عنوان اتفاق خنده‌دار در پژو ۲۰۷ منتشر شده است. ماجرا مربوط به یکی از خریداران پژو ۲۰۷ است که در ویدئو مدعی می‌شود با باز کردن در داشبورد علاوه بر قطع سیستم پخش، سیستم بالابر شیشه‌ها نیز از کار می‌افتد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ کاربران زیادی با دیده شک و تردید به داستان نگاه کردند. به‌عنوان مثال یک نفر نوشته: باید نحوه فیلم‌گرفتن به‌شکلی باشه که سوئیچ ۲۰۷ رو ببینیم؛ وگرنه همینطوری نمی‌شه مطمئن شد. یک نفر دیگر هم در کامنت مشابهی به صدای سوئیچ در حین قطع و وصل سیستم پخش اشاره کرده.


بیشتر بخوانید: آبروریزی شاسی‌بلند میلیاردی ایرانخودرو در قزوین (فیلم)


ویدئو قطع برق 207 با این حال با شوخی‌های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده است. مثلا کاربری با اسم آرین گفته: مرد حسابی این کجاش ایراد داره؟ شما مگه تو دندان‌پزشکی دهان مبارک را باز می‌کنی، چشمانت بسته نمی‌شود؟ یک نفر دیگر هم گفته: خب اصلا در داشبورد را باز نکن.

به گزارش قیمت 360؛ قیمت پژو 207 در کارخانه بسته به تیپ‌های مختلفی که از این خودرو در خط تولید وجود دارد، از حدود 504 میلیون تومان شروع می‌شود اما در بازار آزاد قیمت پژو 207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای به‌عنوان گران‌ترین نسخه به بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین