کدخبر : 7657 تاریخ انتشار :
A

پیش فروش ابرخودرو دانگ فنگ آغاز شد؛ قیمت 7 میلیارد تومان + عکس

پیش فروش ابرخودرو دانگ فنگ آغاز شد؛ قیمت 7 میلیارد تومان + عکس

نسخه پرطرفدار و مورد انتظار خودرو دانگ فنگ M-Hero 917 با نام Dragon Armor Edition اکنون برای پیش خرید در دسترس است، با قیمت هایی از 768,000 تا 868,000 یوان (105,800 تا 119,600 دلار). این مدل جدید در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد

 این محصول حاصل همکاری دانگ فنگ و فیلم "عملیات دریای سرخ ۲" است و ویژگی های ارتقایافته ای نسبت به مدل پایه M-Hero ۹۱۷ دارد که توانایی های آفرود آن را بهبود می بخشد.

رنگ استفاده شده روی این شاسی‌بلند "طوفان بیابانی نظامی" نامیده می‌شود. بخش جلویی شامل یک جلوپنجره عمودی است. ۲۲.۳ درصد از خودرو با الیاف کربنی پوشیده شده است که شامل کاپوت، سقف و نردبان های کناری است. ویژگی های بیرونی اضافی شامل سکوی گسترش سقف، سینی لاستیک زاپاس چندمنظوره در عقب، گلگیرهای فلزی جلو و عقب، جرثقیل برقی ۱۲,۵۰۰ پوندی و میله کشش کاروان می باشد. ابزارهای مختلف فضای باز مانند تبر، بیل، مخزن سوخت و کپسول آتش نشانی بر روی قسمت های کناری و عقب شاسی بلند نصب شده اند.

نسخه گرم آهنی اژدهایی دارای یک داخل خاکستری استاندارد با الهام از اژدهای چینی است. گزینه هایی در رنگ های سفید و نارنجی نیز برای داخل موجود است. داخل شامل سه نمایشگر بزرگ است: یک صفحه کنترل مرکزی ۱۵.۶ اینچی، یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی برای ابزارها و یک صفحه کمک راننده ۱۲.۳ اینچی. همچنین دارای صندلی های چرم ناپا و سقف چرم مخملی است. لوازم داخلی می توانند از روکش چوبی به الیاف کربنی ارتقا یابند.

دانگ فنگ M-Hero 917

این شاسی بلند در نسخه های باتری الکتریکی و هیبریدی سری موجود است. نسخه باتری الکتریکی دارای سیستم چهارموتوره است که توان خروجی 800 کیلووات و گشتاور 1400 نیوتن متر را تولید می کند و می تواند در 4.2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این برد 505 کیلومتری براساس استاندارد CLTC را ارائه می دهد. نسخه هیبریدی دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 145 کیلووات به عنوان افزاینده برد است.


بیشتر بخوانید: قیمت پژو پارس امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۳


این نسخه دارای سه موتور با توان ترکیبی ۶۰۰ کیلووات و گشتاور اوج ۱۰۵۰ نیوتن متر است. برد ترکیبی آن به ۱,۰۳۲ کیلومتر (CLTC) می رسد. M-Hero ۹۱۷ بر روی پلتفرم جدید M-Tech دانگ فنگ ساخته شده است. ابعاد آن ۴۹۸۷/۲۰۸۰/۱۹۳۵ میلیمتر ارتفاع، با پایه چرخ ۲۹۵۰ میلیمتر است.

خودرو M-Hero

خودرو M-Hero، یک برند زیر مجموعه دانگ فنگ متعلق به دولت، ریشه در خط تولید خودروهای نظامی زره دار با تاییدیه جاده ای داشت. M-Hero 917، یک شاسی بلند برقی آفرود، در اوت 2023 معرفی شد. آن برای قابلیت انطباق در خارج از کشور آزمایش شده و سپس در سوئیس راه اندازی شده است. این خودرو تاییدیه های ECE اتحادیه اروپا و GSO خاورمیانه را دریافت کرده است. دانگ فنگ همچنین برنامه ریزی کرده بود تا در آلمان، فرانسه و نروژ در اتحادیه اروپا و امارات متحده عربی، کویت و عربستان در خاورمیانه برای آزمایش بازارهای هدف قرار دهد. تأثیر تعرفه های تازه اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا بر گسترش دانگ فنگ در این کشورها باید دید چه خواهد بود.

 

منبع خودرو بانک
ارسال نظر

پربیننده ترین