کدخبر : 7777 تاریخ انتشار :
A

در مورد نیسان مورانو 2025 چه می‌دانیم؟

در مورد نیسان مورانو 2025 چه می‌دانیم؟

نسل بعدی نیسان مورانو با طراحی الهام گرفته از نیسان آریا و مجهز به پیشرانه‌های کاملا جدید عرضه خواهد شد. انتظار داریم نسل جدید نیسان مورانو اواخر سال جاری به عنوان خودرویی با مدل 2025 معرفی شود.

براساس شایعات شنیده شده از نیسان، نسل جدید مورانو با موتور چهارسیلندر توربوشارژر و پیشرانه هیبریدی عرضه خواهد شد. بنابراین دیگر موتور V۶ را روی این خودرو نخواهیم دید.

نسل فعلی نیسان مورانو از سال ۲۰۱۵ تاکنون در بازار حضور دارد و خودرویی از مد افتاده محسوب می‌شود. رقبای مورانو در این فاصله زمانی تکامل یافته‌اند و حتی برخی از آن‌ها به طور کامل برقی شده‌اند. نیسان مورانو اکنون جایگاهی بین نیسان آریا و نیسان قشقایی را در سبد محصولات برند ژاپنی به خود اختصاص داده است.

نیسان مورانو 2025، ظاهری شیک و کوپه مانند همانند نسل اول خود دارد که در سال 2002 به بازار عرضه شده بود. جلوپنجره V شکل نیسان به طور کامل از این خودرو حذف شده است و به جای آن جلوپنجره دوتکه را می‌بینیم، چراغ‌های روشنایی این خودرو نیز به صورت افقی روی قسمت‌های مختلف تعبیه شده‌اند. در نمای عقب نیز طراحان نیسان از الگوی چراغ‌های به هم پیوسته استفاده کرده‌اند که در خودروهای چینی به وفور مشاهده می‌شود. حتی می‌توان گفت که نمای عقب نیسان مورانو 2025، تا حد زیادی به بخش عقب KMC X5 شباهت دارد!


بیشتر بخوانید: اطلس آپشنال؛ هاچ بک سایپا با امکانات سفارشی


داشبورد نیسان مورانو ۲۰۲۵ از چند لایه متفاوت تشکیل شده است. ساختار قفسه مانند داشبورد، باعث می‌شود تا هر بخش از داشبورد برای قرارگیری چند آپشن در نظر گرفته شده باشند. همچنین برخی از اجزای کابین برای جلوه بهتر، از جنس چرم ساخته شده‌اند.

نیسان مورانو

نیسان مورانو 2025 براساس پلتفرم دیفرانسیل جلو نسل فعلی توسعه خواهد یافت. این پلتفرم در نیسان پث‌فایندر و مدل‌های مختلف اینفینیتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که در ابتدای متن اشاره کردیم، موتور V6 نیسان مورانو کنار گذاشته خواهد شد و به جای آن از موتور چهارسیلندر توربوشارژر استفاده خواهد شد. همراه با تعویض موتور، نیسان مورانو دیگر از گیربکس CVT‌ نیز استفاده نخواهد کرد و به جای آن یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک معمولی در مورانو 2025 نصب خواهد شد. نیسان مورانو به عنوان یک کراس‌اوور با قیمت تقریبی 30 هزار دلار، رقیبی ب رای شورولت بلیزر، هیوندای سانتافه، کیا سورنتو،‌ جیپ گرندچروکی و هوندا پایلوت خواهد بود.

 

 
منبع خودروبانک
ارسال نظر

پربیننده ترین