کدخبر : 8746 تاریخ انتشار :
A

قیمت هایما X7؛ تفاوت 270 میلیونی بین کارخانه و بازار

قیمت هایما X7؛ تفاوت 270 میلیونی بین کارخانه و بازار

شاسی‌بلند مونتاژی ایرانخودرو در کارخانه حدود 1.5 میلیارد اما در بازار آزاد قریب بیش از یک میلیارد و 800 میلیون فروخته می‌شود

قیمت ۳۶۰- هایما X۷ تیرماه امسال به طرح جوانی جمعیت ویژه مادران و طرح عادی ایرانخودرو اضافه شده است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت هایما X۷ ایرانخودرو فعلا به شکل علی‌الحساب اعلام شده و متقاضیان طرح پسش‌فروش ایرانخودرو بخشی از قیمت هایما X۷ در کارخانه را باید واریز کنند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام میتسوبیشی اوتلندر+ شرایط و قیمت


قیمت هایما X۷ در کارخانه دقیقا یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان است. در بازار آزاد اما نرخ‌های اعلامی فروشنده‌ها برای شاسی‌بلند مونتاژی ایرانخودرو بیشتر است و به طور متوسط به یک میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت هایما X۷ در کارخانه و بازار با این اوصاف حدود ۲۶۹ میلیون تومان یعنی حدود ۱۷، ۱۸ درصد تفاوت دارد و همین رقم می‌تواند به نوعی حاشیه سود خرید هایما X۷ از کارخانه تلقی شود.

قیمت هایما X۷ در طرح پیش‌فروش ایرانخودرو سروشکل علی‌الحساب دارد و برای موعد‌های مختلف تحویل، ۴۵ یا ۵۰ درصد قیمت تمام‌شده هایما X۷ در کارخانه دریافت می‌شود. فراموش نکنید قیمت تمام‌شده هایما X۷ در روز تحویل، به نرخ روز محاسبه می‌شود و بعید نیست رقم تقریبا ۱.۵ میلیاردی قیمت هایما X۷ در کارخانه، تا آن روز دستخوش تغییر شود.   

ارسال نظر

  • دد

    آیا این دزدی نیست که قیمت به نرخ روز باشد

پربیننده ترین