کدخبر : 9651 تاریخ انتشار :
A

خودروهای وارداتی جدید مشخص شدند

خودروهای وارداتی جدید مشخص شدند

شرکت پارس خودرو با بیان برنامه‌ریزی برای واردکردن خودروهای جدید توسط این شرکت اعلام کرد هم‌اکنون در حال انجام اقدامات لازم برای اخذ تأییدیه‌های فنی است

شرکت پارس خودرو به تازگی از برنامه‌ریزی‌های آینده خود در حوزه واردات پرده برداشته است. این شرکت قرار است حدود ۵۰۰۰ دستگاه رووی ERX۵ و ۳۵۰۰ دستگاه نیسان سیلفی را تا پایان سال جاری وارد کشور کند.


بیشتر بخوانید: گران‌ترین شاسی بلند مرسدس بنز به ایران آمد (عکس)


بر اساس اطلاعات به دست آمده، پارس خودرو هم‌اکنون در حال انجام اقدامات لازم برای اخذ تأییدیه‌های فنی است. اگر همه‌چیز مطابق برنامه‌ها پیش رود و تخصیص ارز به‌موقع توسط مراجع ذی‌ربط صورت گیرد، تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد ورود و احتمالا عرضه نیسان سیلفی و رووی ERX۵ توسط پارس خودرو خواهیم بود.

مشخصات نیسان سیلفی

57043_nissan

جدیدترین مدل نیسان سیلفی با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT روانه بازار جهانی شده است. این خودرو با ۱۳۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۹ نیوتن متر گشتاور موتور حرکت می‌کند و یک ماشین تک‌دیفرانسیل (FWD) است. سیلفی ۲۰۲۳ شامل امکانات متنوعی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی همچون ABS، EBD، ESP، TPMS، رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ایربگ جلو و جانبی، دوربین عقب، فرمان برقی، ورود کی‌لس، استارت دکمه‌ای، قفل مرکزی و سانروف اشاره کرد. ظاهرا ارزش ورودی نیسان سیلفی ۱۷ هزار دلار است.

مشخصات رووی eRX۵

62050_roewe

رووی ERX۵ محصول سال ۲۰۱۹ بوده و یک کراس اوور جمع و جور با ظاهری مقبول و موردپسند است. این ماشین هیبریدی قوای محرکه خودرو را از پیشرانه هیبریدی شامل موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی کوچک دریافت می‌کند که جمعا ۱۶۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس اتوماتیک با انتقال نیروی موتور به سمت چرخ‌های جلو، شتاب صفر تا صد ۸.۲ ثانیه‌ای، حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت، تعلیق مک فرسون در بخش جلو و تعلیق مولتی لینک در بخش عقب، از دیگر مشخصات رووی eRX۵ به حساب می‌آید. رووی eRX۵ با امکانات متنوعی روانه عرضه شده و به عنوان یک محصول هیبریدی جایگاه خاصی در بازار ایران خواهد داشت.

منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین