کدخبر : 9983 تاریخ انتشار :
A

قیمت محصولات کرمان موتور اعلام شد/ جک J4 ارزان شد

قیمت محصولات کرمان موتور اعلام شد/ جک J4 ارزان شد

جک J4 نسبت به روز گذشته نه میلیون تومان کاهش قیمت داشته است و با قیمت 779 میلیون تومان در بازار خریدوفروش می‌شود

قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۳ در هفت محصول تغییر پیدا کرد، طوری که شش محصول آن با روند کاهشی و یک محصول آن با افزایش قیمتی روبه رو شد. مابقی محصولات شرکت با ثبات کار خود را شروع کردند.


بیشتر بخوانید: تعیین قیمت‌ جدید سه محصول سایپا و ایران‌خودرو


قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۳ با روند نزولی در اکثر محصولاتی که دچار تغییر شدند همراه است این تغییر قیمتی از ۹ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان گزارش‌ می‌شود. البته هیوندای کرتا امروز بر خلاف دیگر محصولات با افزایش ۱۰ میلیون تومانی همراه شد.

با توجه به نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو، کاهش جزئی آن باعث کاهش قیمت در اغلب محصولات این شرکت شد.

قیمت محصولات کرمان موتور

بازار خودرو‌های مونتاژی امروز تقریبا در اکثر محصولات با روند نزولی به کار خود ادامه داد و شرکت کرمان موتور نیز مستثنی از این بازار نیست.

هیوندای اکسنت در دسته محصولات جذاب و لوکس شرکت کرمان موتور، با کاهش چشمگیر 50 میلیون تومانی با قیمت سه میلیارد و 80 میلیون تومان گزارش می‌شود.

1664615_346

هیوندای النترا و هیوندای توسان مدل ۱۴۰۳ در شمار دیگر محصولات این شرکت، به ترتیب با ریزش ۲۰ میلیون تومانی و ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با دو میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک J۴ یکی از اقتصادی‌‌ترین محصول مونتاژی شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته  نه میلیون تومان کاهش یافته و با قیمت ۷۷۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

کی‌ام‌سی J۷ در شمار محصولات این شرکت، با افت ۱۲ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۶۴۸ میلیون تومان نسبت به روز گذشته در بازار به فروش می‌رسد.

Kerman+Motor+(1)29+جدیدتیر_page-0001

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین