کدخبر : 13141 تاریخ انتشار :
A

بلیط تهران مشهد کمیاب شد!

بلیط تهران مشهد کمیاب شد!

بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما از تهران به مشهد در دهه آخر ماه صفر بسیار پرتقاضا است

قیمت ۳۶۰- قیمت بلیط اتوبوس تهران به مشهد از ۴۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و در برخی تعاونی‌ها به یک میلیون تومان می‌رسد. بلیط‌های این مسیر برای تاریخ‌های ۱۳ تا ۱۵ شهریور موجود است، اما از ۱۶ تا ۲۰ شهریور ظرفیت اتوبوس‌ها تکمیل شده و رزرو امکان‌پذیر نیست.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ بلیط قطار تهران به مشهد با قیمت‌های مختلفی از 260 تا 995 هزار تومان عرضه می‌شود، اما ظرفیت قطارها نیز پر شده و اولین تاریخ رزرو برای 30 شهریور خواهد بود. بلیط هواپیما نیز از یک میلیون و 700 هزار تومان تا چهار میلیون و 700 هزار تومان در دسترس است.

قیمت بلیط اتوبوس تهران به مشهد؛ تا یک میلیون تومان

قیمت بلیط اتوبوس تهران به مشهد از حدودا 400 هزار تومان شروع می‌شود و با قیمت‌های 558 هزار تومان و 676 هزار تومان نیز موجود است. قیمت بلیط اتوبوس مشهد از تهران در برخی تعاونی‌ها به یک میلیون تومان نیز می‌رسد.

بلیط مشهد برای امروز 13 شهریور، 14 شهریور و 15 شهریور موجود بوده و قابل رزرو است اما از این تاریخ تا 20 شهریور ظرفیت اتوبوس‌ها تکمیل اعلام شده و رزرو بلیط در این تاریخ‌ها امکان‌پذیر نیست.

1773025_636

قیمت بلیط قطار تهران به مشهد؛ تکمیل همه ظرفیت‌ها

قیمت بلیط قطار تهران به مشهد برای قطارهای سالنی چهار ردیفه 260 هزار تومان است. قطارهای کوپه‌ای شش تخته نیز در مسیر تهران به مشهد فعال هستند که قیمت بلیط آن‌ها 290 هزار تومان یا 363 هزار تومان است. برای سفر به مشهد می‌توان قطارهای چهار تخته را نیز رزرو کرد. قیمت قطار چهار تخته مشهد از تهران در شرکت‌های مختلف متفاوت است.

قیمت بلیط قطار چهار تخته از 496 هزار تومان شروع می‌شود و با قیمت‌های 522 هزار تومان، 639 هزار تومان نیز به فروش می‌رسند؛ قیمت این بیلط تا 995 هزار تومان هم بالا می‌رود.

بلیط قطار تهران مشهد در حال حاضر موجود نیست و ظرفیت قطارها تکمیل اعلام شده؛ به طوری که اولین تاریخ برای رزرو قطار تهران مشهد 30 شهریور است.

قیمت بلیط هواپیمای تهران به مشهد؛ تا ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

خرید بلیط هواپیما تهران-مشهد می‌تواند برای مسافران از یک میلیون و 700 هزار تومان تا چهار میلیون و 700 هزار تومان هزینه داشته باشد. در این بین بلیط‌‌ها با قیمت‌های یک میلیون و 800 هزار تومان، دو میلیون و 700 هزار تومان و سه میلیون و 990 هزار تومان نیز به فروش می‌رسند.

بلیط هواپیما برای سفر از تهران به مشهد در حال حاضر قابل خریداری است، امکان رزرو این بلیط تا پایان هفته و تا پایان شهریورماه وجود دارد. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین