کدخبر : 13574 تاریخ انتشار :
A

آموزش خرید تلگرام پرمیوم؛ قیمت 720 هزار تومان

آموزش خرید تلگرام پرمیوم؛ قیمت 720 هزار تومان

اشتراک سه ماهه تلگرام پرمیوم 11.99 دلار است که معادل 720 هزار تومان خواهد بود

تلگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان جهان، هر بار با ارائه امکانات جدید و خلاقانه کاربران را شگفت‌زده می‌کند. رونمایی از سرویس اشتراک تلگرام پرمیوم گامی در جهت ارائه قابلیت‌های پیشرفته‌تر بود تا کاربران بتوانند از شرایط بهتر و مزایای بیشتر استفاده کنند.

تلگرام پرمیوم امکاناتی نظیر ارسال فایل‌های بزرگ‌تر، استیکرها و ایموجی‌های اختصاصی، افزایش سرعت دانلود، پروفایل‌های متحرک و بسیاری ویژگی‌های دیگر را به کاربران خود ارائه می‌دهد. افرادی که دنبال تجربه‌ای پیشرفته‌تر از تلگرام هستند، می‌توانند با تهیه اشتراک پولی تلگرام پرمیوم به همه این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند.

کاربرانی که با محدودیت‌های پرداخت بین‌المللی و تحریم‌ها مواجه نیستند، می‌توانند به‌راحتی از بخش «تنظیمات» یا از طریق بات تلگرامی «Premium Bot» برای فعالسازی تلگرام پرمیوم اقدام کنند؛ اما خرید تلگرام پرمیوم برای کاربران ایرانی به دلیل مشکلات موجود چالش برانگیز است. هرچند بسیاری از کاربران سراغ روش‌هایی مانند «خرید اشتراک تلگرام پرمیوم از سایت‌های ایرانی»، «فعال‌سازی تلگرام پرمیوم با شماره‌های مجازی» یا «تلگرام پرمیوم مودشده» می‌روند؛ اما همه این روش‌ها علاوه‌بر دردسر با هزینه اضافه و ریسک‌ حریم خصوصی هم مواجه هستند.

 تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پرمیوم چیست

تلگرام پرمیوم یک سرویس اشتراکی است که امکانات و ویژگی‌های بیشتر و پیشرفته‌تری را نسبت به تلگرام عادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه پرمیوم با ارائه قابلیت‌هایی که در تلگرام رایگان وجود ندارد، تجربه‌ای متفاوت و حرفه‌ای‌تر را برای کاربران رقم می‌زند. اگرچه در زمان معرفی نسخه پرمیوم شایعاتی شکل گرفت که این اقدام آغازی برای پولی شدن تلگرام است؛ اما پاول دورف خالق تلگرام با تاکید بر اینکه «امکانات اصلی آن برای همه کاربران قابل‌دسترس و رایگان باقی می‌ماند» به این شایعات پایان داد. اولین تفاوت تلگرام پرمیوم و تلگرام رایگان، نشان آبی‌رنگی است که بعد از دریافت اشتراک و ارتقا نسخه، کنار نام کاربری افزوده می‌شود. سایر تفاوت‌های تلگرام و نسخه پرمیوم عبارتند از:

افزایش حجم ارسال فایل

کاربران نسخه رایگان تلگرام می‌توانند فایل‌هایی تا حجم ۲ گیگابایت را ارسال کنند. در تلگرام پرمیوم، این ظرفیت به ۴ گیگابایت افزایش یافته است که برای ارسال فایل‌های بزرگ‌تر مانند ویدئوهای با رزولوشن بالا بسیار مفید است.

دانلود سریع‌تر

تلگرام پرمیوم به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌ها و رسانه‌ها را با سرعت بیشتری دانلود و آپلود کنند. این ویژگی تجربه ناخوشایند زمان‌بر بودن تبادل فایل‌های بزرگ را تا حد زیادی بهبود می‌دهد.

استیکرها و ایموجی‌های اختصاصی

کاربران تلگرام پرمیوم به مجموعه گسترده و منحصر‌به‌فردی از استیکرها و ایموجی‌ها دسترسی دارند که به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند. این استیکرها معمولاً تصاویر متحرک خاص و جذابی هستند که به ارتباطات کاربر خلاقیت و شخصیت می‌بخشند.

پروفایل‌های متحرک

در تلگرام پرمیوم، کاربران می‌توانند از ویدئوهای کوتاه و استیکر به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنند که در هنگام مشاهده توسط دیگران به صورت متحرک نمایش داده می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که پروفایل‌ها جذابیت و پویایی بیشتری داشته باشند.

افزایش ظرفیت‌ها

در تلگرام پرمیوم، ظرفیت‌‌های مرتبط با چت‌ها، کانال‌ها و گروه‌ها مانند عضویت در کانال‌ها، پین‌کردن چت‌ها و ذخیره استیکرها افزایش یافته است. همچنین کاربران می‌توانند بیوگرافی‌های طولانی‌تری بنویسند و لینک‌های دلخواه را اضافه کنند.

حذف تبلیغات

در تلگرام پرمیوم نمایش پیام‌های تبلیغاتی در کانال‌های عمومی حذف شده است تا تجربه کاربری بهتری برای اعضا ایجاد شود.

تبدیل صدا به متن

در تلگرام پرمیوم در شرایطی که امکان گوش دادن به پیام‌های صوتی را ندارید، می‌توانید ویس‌ها را به پیام متنی تبدیل کنید.

روش‌های پرمیوم کردن تلگرام

ابتدا نگاه مختصری به روش‌های مستقیم فعال‌سازی تلگرام پرمیوم می‌اندازیم و بعد سراغ راهکارهای پرمیوم کردن تلگرام برای کاربران ایرانی می‌رویم.

در مناطقی که محدودیتی برای دسترسی به تلگرام وجود ندارد، کاربران می‌توانند مطابق تصویر زیر از بخش “Telegram Setting” و “Telegram Premium” برای فعال‌سازی تلگرام پرمیوم اقدام کنند.

فعالسازی تلگرام پرمیوم

همچنین کاربران می‌توانند در تلگرام، بات پرمیوم (Premium Bot) را بیابند و روی “Start” کلیک کنند تا مراحل پرداخت نمایش داده شود. سپس باید از طریق لینک‌های درون برنامه و با استفاده از کارت‌های بین‌المللی اشتراک پرمیوم را بخرند.

فعالسازی تلگرام پرمیوم از طریق بات پرمیوم

از آنجایی که کاربران ایرانی در همان ابتدا با پیامی با این مضمون مواجه می‌شوند: «متاسفانه این سرویس در منطقه شما قابل‌دسترسی نیست» باید سراغ سایر روش‌های تبدیل تلگرام عادی به پرمیوم برویم. یکی از این روش‌ها، فعالسازی تلگرام پرمیوم از طریق سایت‌های ایرانی است که امکان خرید اشتراک تلگرام پرمیوم را به صورت ریالی فراهم کرده‌اند. این سایت‌ها معمولاً با دریافت هزینه‌ای بیشتر، اشتراک پرمیوم را به صورت گیفت روی آیدی تلگرام شما فعال می‌کنند. 

راهکار بعدی، فعال‌سازی تلگرام پرمیوم روی شماره‌های مجازی است. می‌توانید از سایت‌های ایرانی ارائه‌دهنده این سرویس یک شماره مجازی بخرید و تلگرام پرمیوم را روی آن فعال کنید. از آنجایی که روش اول مستلزم اعتماد به یک شرکت واسط است و در روش دوم نمی‌توانید نسخه پرمیوم را روی شماره خودتان فعال کنید، بهتر است برویم سراغ خرید تلگرام پرمیوم با TON و کیف پول تون کیپر.

آموزش خرید تلگرام پرمیوم برای کاربران ایرانی

خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین یک روش جدید و مطمئن برای کاربرانی است که دنبال دور زدن محدودیت‌ها و پرداخت‌های بین‌المللی هستند. مراحل فعالسازی تلگرام پرمیوم بسیار ساده است و شامل موارد زیر می‌شود:

  • راه‌اندازی کیف پول تون کیپر
  • خرید ارز دیجیتال تون کوین و انتقال آن به کیف پول تون کیپر
  • مراجعه به سایت فرگمنت و اتصال آن به تون کیپر
  • خرید اشتراک تلگرام پرمیوم با استفاده از تون کوین 

راه‌اندازی کیف پول تون کیپر

برای ساخت کیف پول تون کیپر به سایت رسمی Tonkeeper.Com بروید. از میان نسخه‌های موجود، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا مراحل نصب اپلیکیشن روی دستگاه شروع شود.

راه‌اندازی کیف پول تون کیپر

بعد از اتمام مراحل نصب، هنگام ورود به نرم‌افزار دو گزینه نمایش داده می‌شود. اگر از قبل کیف پول ساخته‌اید، روی “Import Existing Wallet” کلیک و عبارات بازیابی را وارد کنید. برای ساخت کیف پول جدید “Create New Wallet” را بزنید.

ساخت کیف پول تون کیپر

در این مرحله نرم‌افزار از شما می‌خواهد یک رمز عبور ۴ رقمی را وارد کنید. از رمزی استفاده کنید که در خاطرتان بماند و برای اطمینان آن را در جای امنی یادداشت کنید. این رمز با عبارت بازیابی کیف پول متفاوت است و برای دسترسی به برنامه و تایید تراکنش‌ها استفاده می‌شود. رمز عبور انتخابی را مجددا تکرار کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

خرید اشتراک پرمیوم با کیف پول تون کیپر

اگر می‌خواهید هنگام دریافت توکن‌ها مطلع شوید روی “Enable Notification” بزنید تا به محض واریز، پیام اعلان برای شما صادر شود. می‌توانید با کلیک روی “Later” فعلا از این مرحله عبور کنید و در‌صورت نیاز این قابلیت را بعدا فعال کنید.

خرید تلگرام پرمیوم از طریق تون کوین

اکنون محیط اصلی کیف پول به شما نمایش داده می‌شود. توصیه می‌شود که قبل از هر کاری سراغ «عبارات بازیابی» بروید و آن‌ها را یادداشت کنید. برای این منظور روی گزینه “Back up the wallet” کلیک کنید و سایر مراحل را مانند تصویر زیر ادامه دهد. به‌خاطر داشته باشید که ۲۴ کلمه عبارات بازیابی تنها راه دسترسی به دارایی و بازیابی ولت است. آن‌ها را در جای امنی نگهداری کنید و هرگز در اختیار دیگران قرار ندهید.

عبارت بازیابی کیف پول تون کیپر

خرید تون کوین برای پرمیوم کردن تلگرام

برای خرید تلگرام پرمیوم بر حسب پلن‌های اشتراک به مقداری تون کوین نیاز دارید. اولین روش کلیک روی گزینه “Buy” و خرید توکن TON با استفاده از کردیت کارت‌های مورد قبول است که این روش برای کاربران ایرانی مقدور نیست.

خرید تون کوین برای فعالسازی تلگرام پرمیوم

راهکار بعدی این است که از سایر کیف پول‌ها، ارز دیجیتال TON را به تون کیپر انتقال دهید. برای این منظور روی گزینه “Receive” کلیک کنید و آدرس ولت یا کد QR نمایش داده شده را در اختیار واریز کننده قرار دهید. 

انتقال تون کوین به کیف پول تون کیپر

روش بعدی این است که تون کوین را از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی مانند نوبیتکس بخرید و به تون کیپر انتقال دهید. برای خرید تون کوین از نوبیتکس لازم است که مراحل ثبت نام و احراز هویت را کامل کنید. به محض تایید عضویت می‌توانید از طریق درگاه پرداخت، حساب خود را شارژ کنید و رمزارز مورد نظر را بخرید. سپس برای واریز تون کوین از نوبیتکس به تون کیپر کافی است به بخش کیف‌های من بروید و در بخش برداشت آدرس ولت تون کیپر و مقدار برداشت TON را وارد کنید. در قسمت کامنت (Comment) نیازی به وارد کردن اطلاعات نیست، بنابراین تیک بدون کامنت را بزنید.

انتقال تون کوین از نوبیتکس به تون کیپر

مراجعه به سایت فرگمنت و اتصال آن به کیف پول تون کیپر

به دلیل چالش‌های موجود، بهترین راه برای فعال کردن تلگرام پرمیوم در ایران، استفاده از بازار تلگرامی فرگمنت (Fragment) است. فرگمنت در ابتدا به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز برای خرید و فروش آیدی‌های تلگرامی شروع به‌کار کرد؛ اما با گذشت زمان خدمات دیگری مانند خرید و فروش شماره‌های مجازی، خرید ارز استارز (Stars) تلگرام و کسب درآمد از تبلیغات تلگرامی را هم اضافه کرد.

برای خرید اشتراک تلگرام پریمویم از فرگمنت به آدرس Fragment.com بروید و وارد منوی “Premium” شوید. در این بخش دو گزینه وجود دارد؛ گزینه “Prepay For a Giveaway” که مربوط به کانال‌های تلگرامی و برای اهدای اشتراک پرمیوم به اعضای کانال‌ها است. شما باید گزینه “Buy Premium for a user” که برای خرید اکانت پرمیومی برای خودتان یا شخص دیگری است را انتخاب کنید.

آموزش خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین و سایت فرگمنت

در مرحله بعد باید سایت فرگمنت را به یکی از کیف پول‌های تون کوین متصل کنید. برای این کار روی “Connect Wallet” کلیک کنید.

خرید اشتراک تلگرام پرمیوم از طریق سایت فرگمنت

اکنون از میان ولت‌های نمایش داده شده، کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید.

فعالسازی تلگرام پرمیوم در سایت فرگمنت

بعد از اتصال تون کیپر به سایت فرگمنت، صفحه زیر نمایش داده می‌شود. در بخش “Choose Recipient” آیدی تلگرامی مورد نظر را وارد کنید. سپس یکی از پلن‌های اشتراک پرمیوم (۱ ساله، ۶ ماهه و ۳ ماهه) را انتخاب کنید. با توجه به مدت زمان اشتراک، مقدار تون کوین پرداختی متفاوت است. مثلاً برای اشتراک یک ساله ۵.۵۳ واحد تون کوین، برای اشتراک ۶ ماهه ۳.۰۵ واحد و برای اشتراک ۳ ماهه ۲.۲۸ واحد تون کوین باید بپردازید. در نهایت روی “Gift Telegram Premium” کلیک کنید. 

آموزش خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

بعد از اطمینان از آیدی نمایش‌داده شده، روی “Buy Gift for…” کلیک کنید تا به صفحه تایید تراکنش‌ منتقل شوید.

ارتقا تلگرام عادی به تلگرام پرمیوم

اطلاعات تراکنش را بررسی کنید و در صورت تایید “Confirm” را بزنید. به همین سادگی مراحل خرید اشتراک پرمیوم تلگرام انجام شد و اکنون می‌توانید از قابلیت‌های نسخه پرمیوم استفاده کنید.

خرید اشتراک تلگرام پریمویم

قیمت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

کاربرانی که به‌طور مستقیم از تلگرام یا بات پرمیوم و با استفاده از کارت‌های اعتباری و دبیت‌کارت‌ها، تلگرام پرمیوم را بخرند تا ۴۰٪ مشمول تخفیف می‌شوند. هزینه فعال‌سازی تلگرام پرمیوم به‌صورت ماهانه و بسته به موقعیت مکانی کاربر ۴.۹۹ پوند، ۴.۹۹ دلار یا ۵.۴۹ یورو در نظر گرفته شده است. همچنین قیمت تلگرام پرمیوم به‌صورت اشتراک سه‌ماهه، شش ماهه و سالانه در فرگمنت طبق جدول زیر است:

اشتراک سه ماهه تلگرام پرمیوم ۱۱.۹۹ دلار
اشتراک شش ماهه تلگرام پرمیوم ۱۵.۹۹ دلار
اشتراک سالانه تلگرام پرمیوم ۲۸.۹۹ دلار

اگر قصد خرید تلگرام پرمیوم با TON را دارید، می‌توانید با استفاده از ماشین حساب ارز دیجیتال نوبیتکس و محاسبه ارزش تومانی یا دلاری تون کوین از قیمت تلگرام پرمیوم به تومان و قیمت تلگرام پرمیوم به دلار مطلع شوید. 

روش‌های به دست آوردن تلگرام پرمیوم رایگان

همان‌طور که اشاره شد راه‌های مختلفی برای ارتقا تلگرام به نسخه پرمیوم وجود دارد؛ اما به‌طور رسمی هیچ روشی برای دریافت و دانلود تلگرام پرمیوم رایگان وجود ندارد. اگر تبلیغاتی مانند «دانلود تلگرام پرمیوم رایگان برای آیفون» یا «دانلود تلگرام پرمیوم رایگان برای اندروید» را مشاهده کردید، باید بدانید که پنیر رایگان فقط در تله موش است. نسخه‌های تلگرام پرمیوم مود شده هم اگرچه دسترسی رایگان به برخی ویژگی‌های پرمیوم را امکان‌پذیر می‌کنند؛ اما با ریسک نقض امنیت، حریم خصوصی و حتی احتمال مسدود‌شدن اکانت مواجه هستند. به‌علاوه در تلگرام پرمیوم مود شده دسترسی به تمامی امکانات نظیر گذاشتن استوری و نمایش نشان پرمیوم امکان‌پذیر نیست. در اکثر موارد تبلیغات مربوط به پرمیوم رایگان واقعیت ندارد و تنها دامی برای سرقت داده‌های شخصی کاربران است.

بهترین راه برای به‌دست آوردن تلگرام پرمیوم رایگان، دریافت هدیه (Give Away) از کانال‌های تلگرامی و پروژه‌های ارزهای دیجیتال است. معمولا صاحبان کانال‌های تلگرامی و پروژه‌های رمزارزی برای حمایت از کاربران خود از طریق Telegram Giveaways هدایایی را به‌صورت تصادفی به اعضای کانال می‌دهند. به‌طور مثال می‌توانید با عضویت در کانال‌های‌ تلگرامی نوبیتیکس شانس خود را در این قرعه‌کشی‌ها امتحان کنید و برنده تلگرام پرمیوم رایگان شوید.

جمع‌بندی

تلگرام پرمیوم با ارائه امکانات پیشرفته‌تر، تجربه لذت‌بخش‌تری را برای کاربران فراهم کرده است؛ اما به دلیل محدودیت‌ها پرمیوم کردن تلگرام برای کاربران ایرانی کمی چالش‌برانگیز است. خوشبختانه امکان فعالسازی تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال تون کوین در سایت فرگمنت یک فرصت عالی است تا کاربران ایرانی هم بتوانند از نسخه حرفه‌ای تلگرام استفاده کنند. در این روش شما می‌توانید به‌سادگی، با امنیت کامل و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی اکانت تلگرام عادی را به پرمیوم تبدیل کنید. 

منبع نوبیتکس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین