کدخبر : 13862 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید بلیط قطار برای مهر 1403

راهنمای خرید بلیط قطار برای مهر 1403

پیش فروش بلیط قطار در تمام مسیرها از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 26 شهریورماه آغاز شده و هنوز برای رزرو بلیط فرصت وجود دارد

قیمت ۳۶۰- پیش‌فروش بلیط‌های قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول مهر تا اول آبان از ساعت هشت صبح دوشنبه ۲۶ شهریورماه آغاز شد. این بلیط‌‍‌ها از ساعت هشت تا ۱۰ فقط از طریق سکوهای معتبر فروش اینترنتی قابل خریداری بودند. سپس از ساعت ۱۰ تا ۱۲، فروش تنها از طریق مراکز مجاز فروش حضوری انجام شد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ از ساعت ۱۲ به بعد، فروش بلیت‌ها به‌صورت مشترک و همزمان در هر دو روش اینترنتی و حضوری از میان بلیط‌های باقی‌مانده آغاز شد و عصر دوشنبه همچنان امکان رزرو بلیط تا یک آبان ماه وجود داشت.

رزرو بلیط قطار تهران مشهد در حال حاضر همچنان امکان‌پذیر است و مسافران می‌توانند بلیط مورد نظر خود را برای یک مهر تا یک آبان رزرو کنند. بلیط مشهد تهران نیز در تاریخ‌های ذکر شده قابل خریداری است.

قیمت بلیط قطار از تهران به مشهد برای قطارهای اتوبوسی ۲۶۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین، بلیط قطارهای شش تخته به مبلغ‌های ۲۹۰ و ۳۶۳ هزار تومان قابل خریداری است. بلیط قطارهای چهار تخته نیز با توجه به نوع قطار و امکانات ارائه شده متفاوت است؛ این قیمت‌ها از حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و برای قطار فدک به حداکثر ۹۹۵ هزار تومان می‌رسد.

خرید بلیط تهران رشت برای روزهای ابتدایی مهر یعنی یکم تا ششم این ماه در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. اما از روز ششم به بعد رزرو بلیط امکان‌پذیر خواهد بود. دو قطار از تهران به سمت رشت حرکت می‌کنند؛ یکی چهار تخته فدک است که قیمت بلیط آن 581 هزار تومان است و دیگری قطار اتوبوسی است که بلیط آن 210 هزار تومان قیمت دارد. 

2121022_618

رزرو بلیط قطار تهران شیراز نیز در رزوهایی که پیش فروش بلیط اعلام شده همچنان امکان‌پذیر است. قطارهای تهران شیراز همه 4 تخته هستند و حدود 600 هزار تومان قیمت دارند. امکان رزرو بلیط شیراز تهران نیز با همین قیمت وجود دارد. 

بلیط قطار تهران به بندرعباس نیز از یک مهر تا یک آبان قابل خریداری است. این قطارها شش تخته و چهار تخته هستند و قیمت آن‌ها از 400 تا 845 هزار تومان است. کسانی که از تهران با قطار به بندرعباس می‌روند امکان خرید بلیط برگشت را هم دارند.

اولین تاریخ خرید بلیط تهران تبریز روز ششم مهرماه است و تا آن تاریخ ظرفیت‌ها تکمیل شده است. تبریز از مبدا تهران از قطارهای چهار تخته سه ستاره و چهار ستاره برخوردار است که قیمت آن‌ها از 324 هزار تومان شروع شده تا 548 هزار تومان هم می‌رسد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین