کدخبر : 15544 تاریخ انتشار :
A

سوزوکی GSX-S1000؛ قدرتمند و بی‌نظیر در دنیای نیکدها

سوزوکی GSX-S1000؛ قدرتمند و بی‌نظیر در دنیای نیکدها

GSX-S1000 مدل ۲۰۲۵ موتورسیکلت جدید سوزوکی است که دارای یک موتور چهار سیلندر ۹۹۹ سی‌سی با قدرت ۱۵۲ اسب بخار است

سوزوکی  مدل محبوب  GSX-S۱۰۰۰  را یک‌بار دیگر به‌روزرسانی کرده است. برای سال ۲۰۲۵، تغییرات ظاهری متنوعی اعمال شده و رنگ‌های جدیدی معرفی شده‌اند. قیمت این موتور نیکد نهایی تغییری نکرده است. همچنین  سوزوکی GSX-S۱۰۰۰  برای سال ۲۰۲۵ از همین الان قابل سفارش است.

موتورسیکلت محبوب برند سوزوکی در کلاس نیکد،  مدل GSX-S۱۰۰۰ ، برای سال ۲۰۲۵ در نقاط مختلف با بازطراحی و به‌روزرسانی هایی همراه بوده است. این موتور با برچسب‌گذاری جدید و رنگ‌های آبی متالیک تریتون، نقره‌ای مات و سیاه درخشان شیشه‌ای عرضه خواهد شد.

امکانات سوزوکی GSX-S۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۵

سوزوکی GSX-S1000 مدل 2025

سوزوکی GSX-S1000 مدل 2025

در  سوزوکی GSX-S1000  یک نمایشگر رنگی TFT جدید ۵ اینچی وجود دارد. این نمایشگر نه تنها اطلاعات لحظه ای واقعی درباره وضعیت موتور را ارائه می‌دهد، بلکه دورسنج آن نیز به عنوان یک نشانگر تعویض قابل برنامه‌ریزی عمل می‌کند. این نشانگر زمانی که به حداکثر دور انتخاب شده برسد، شروع به چشمک زدن می‌کند. به‌روزرسانی‌ها و هشدارها به‌صورت پاپ‌آپ نمایش داده می‌شوند، در حالی که نمایشگر به‌طور خودکار و دستی بین تنظیمات روز (سفید) و شب (سیاه) تغییر می‌کند تا خوانایی بهینه را فراهم کند. همچنین یک شیشه جلو با طراحی جدید و لوگوی  سوزوکی  به عنوان لوازم جانبی موجود است.

مشخصات فنی سوزوکی GSX-S۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۵

سوزوکی GSX-S1000 مدل 2025

سوزوکی GSX-S1000 مدل 2025

مشخصات فنی  سوزوکی مدل GSX-S1000  بدون تغییر باقی مانده است. این موتور نیکد دارای یک موتور چهار سیلندر ۹۹۹ سی‌سی قدرتمند است که توان و گشتاور بالا را در اکثر دور موتورها به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد، که حداکثر توان این پیشرانه چهارسیلندر آب خنک، ۱۱۲ کیلووات (۱۵۲ اسب بخار) و ۱۰۶ نیوتن‌متر است. موتور به یک سیستم تعویض دنده سریع دوطرفه با شش دنده متصل است و به استانداردهای سخت‌گیرانه آلایندگی Euro5+ پایبند است، بدون این‌که اندکی از صدای گوش‌نواز اگزوزش کاسته شود. شاسی  سوزوکی GSX-S1000  از یک فریم سبک‌وزن تشکیل شده که به‌طور خاص برای رفتار بهینه در رانندگی و بالاترین لذت رانندگی طراحی شده است.

این موتور سه حالت رانندگی و پنج حالت از سیستم کنترل کشش پیشرفته را ارائه می‌دهد که به‌طور نزدیک با
Suzuki Clutch Assist  ، Low RPM Assist  و  Easy Start  همکاری می‌کند. ترمزهای  برمبو  از کالیپرهای چهار پیستونه سبک‌وزن استفاده می‌کنند و دیسک‌های آن برای حداکثر قدرت ترمز دارای قطر ۳۱۰ میلی‌متر هستند.

قیمت سوزوکی GSX-S۱۰۰۰ مدل ۲۰۲۵

سوزوکی GSX-S1000 مدل 2025

قیمت  سوزوکی GSX-S1000  بازطراحی شده تغییر نکرده و ۱۴,۹۹۹ یورو است. همچنین قیمت‌های پک‌های لوازم جانبی  Street Xtreme  و  Street Xtreme+  نیز ثابت باقی مانده است. مشتریان می توانند تمامی لوازم جانبی را در سایت  suzuki.nl  مشاهده و سفارش دهند. به‌طور استاندارد، یک گارانتی کارخانه‌ای ۶ ساله ارائه می‌شود که شامل ۶ سال کمک‌رسانی در مواقع اضطراری است. همچنین  سوزوکی GSX-S1000  برای سال مدل ۲۰۲۵ از هم‌اکنون در دسترس نمایندگی‌ها قرار دارد.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین