کدخبر : 8085 تاریخ انتشار :
A

قیمت لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس؛ 160 میلیون!

قیمت لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس؛ 160 میلیون!

لپ تاپ ایسوس با مدل ROG Zephyrus M16 GU604VI-CB با پردازنده Core i9 و وضوح تصویر QHD+ یکی از گزینه‌های مناسب برای طرفداران گیمینگ است

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس که برای گیم مناسب باشد اغلب قیمتی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. محصولات فوق حرفه‌ای ایسوس در اکثر موارد از سری پردازنده سطح بالایی استفاده می‌کنند و حجم گرافیک اختصاصی آن‌ها قابل توجه است. همچنین این محصولات صفحه نمایشی بزرگ و در عین حال با کیفیتی باورنکردنی داشته و عموما بین ۲ تا ۳ کیلوگرم وزن دارند.


بیشتر بخوانید: قیمت کولر آبی امروز ۳ تیر؛ کولر برفاب چند فروخته می‌شود؟


 در این گزارش ۵ لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس برای گیمینگ را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌شود.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با مدل ROG Strix SCAR ۱۸ (۲۰۲۴) G۸۳۴JYR-AD

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با وزن 3.1 کیلوگرمی و سایز صفحه نمایش 18 اینچی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 260 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی بوده و کیفیت تصویر آن 2.5K است. همچنین مدل پردازنده گرافیکی به کار رفته در این مدل RTX 4090 بوده و حجم گرافیک اختصاصی آن 16 گیگابایت به حساب می‌آید.

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس ظرفیت حافظه داخلی 2 ترابایتی و رم 64 گیگابایتی داشته و از سری پردازنده Core i9 استفاده می‌کند. همچنین ظرفیت باتری این محصول نیز 90 WHr بوده و علاوه بر گیمینگ محصولی مناسب برای تدوین و طراحی‌های سنگین در نظر گرفته می‌شود.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با مدل ROG Flow X۱۶ GV۶۰۱VI-GK

این مدل از لپ تاپ ایسوس با حافظه داخلی 2 ترابایتی و رم 64 گیگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 160 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که سایز صفحه نمایش 16 اینچی دارد، از مدل پردازنده گرافیکی RTX 4070 استفاده کرده و سری پردازنده به کار رفته در آن Core i9 است.

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی طراحی شده و نرخ نوسازی تصویر آن 240 هرتز در نظر گرفته می‌شود. همچنین این لپ تاپ ظرفیت باتری 90 WHr داشته و انتخابی مناسب برای گیم و طراحی است. این لپ تاپ نوع صفحه نمایش واید ویو را عرضه می‌کند و پنل تصویر به کار رفته در آن IPS به حساب می‌آید.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با مدل ROG Zephyrus M۱۶ GU۶۰۴VI-CB

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با سری پردازنده Core i9 طراحی شده و با قیمت حدودی 150 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از مدل پردازنده گرافیکی RTX 4070 استفاده می‌کند، دارای ظرفیت حافظه داخلی 2 ترابایتی و رم 64 گیگابایتی بوده و ظرفیت باتری 90 WHr دارد.

همچنین این لپ تاپ ایسوس وضوح تصویر QHD+ را عرضه کرده و نرخ نوسازی تصویر آن 240 هرتز است. این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس حجم گرافیک اختصاصی 8 گیگابایتی داشته و محصولی دو کیلوگرمی است که جنس بدنه آن ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ دارای فرکانس پردازنده 2.6GHz up to 5.4GHz بوده و زاویه بازگشایی آن 180 درجه است.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با مدل ROG Strix G۱۶ (۲۰۲۴) G۶۱۴JVR-EC

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با سایز صفحه نمایش 16 اینچی و وزن 2.5 کیلوگرمی عرضه شده و با قیمت حدودی 126 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از سری پردازنده Core i9 استفاده کرده و حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب 64 و گیگابایت و 1 ترابایت است. این محصول مدل پردازنده گرافیکی RTX 4060 داشته و حجم گرافیک اختصاصی آن 8 گیگابایت است.

همچنین این محصول نوع صفحه نمایش واید ویو با کیفیت QHD+ را در اختیار علاقه مندان قرار داده و رزولوشن صفحه نمایش آن 2560 در 1600 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس ظرفیت باتری 90 WHr داشته و میزان حدودی شارژ دهی ان 3 تا 5 ساعت عنوان می‌شود. علاوه بر اینکه این محصول برای گیمرها مناسب است، انتخابی جذاب برای مهندسان، طراحان و برنامه نویسان نیز به حساب می‌آید.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با مدل ROG Zyphyrus G۱۶ GU۶۰۳ZV

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با سایز صفحه نمایش 16 اینچی و جنس بدنه فلزی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از سری پردازنده Core i7 استفاده می‌کند، دارای ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی و رم 16 گیگابایتی بوده و مدل پردازنده گرافیکی RTX 4060 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این لپ تاپ ایسوس وضوح تصویر QHD+ داشته و نرخ نوسازی تصویر آن 240 هرتز است. همچنین این محصول ظرفیت باتری 90 WHr را عرضه کرده و زاویه بازگشایی آن 180 درجه به حساب می‌آید. این لپ تاپ حجم گرافیک اختصاصی 8 گیگابایتی داشته و قابلیت ارتقای حافظه رم آن تا 48 گیگابایت وجود دارد.

منبع کاماپرس
ارسال نظر

پربیننده ترین