کدخبر : 8296 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید کرم ضدآفتاب با کمتر از 500 هزار تومان

راهنمای خرید کرم ضدآفتاب با کمتر از 500 هزار تومان

نیاز به کرم ضدآفتاب در روزهای گرم تابستانی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود. در ادامه کرم‌های ضدآفتاب با بودجه مناسب معرفی خواهد شد

در روزهای گرم تابستانی که اشعه یو وی خورشید قدرت بسیار بالایی دارد و خطر ایجاد لک و عارضه‌هایی همچون سوختگی، خشکی، پیری پوست و حتی سرطان‌های پوستی را می‌تواند ایجاد کند، استفاده از کرم ضدآفتاب اهمیت زیادی دارد. در همین راستا برخی کرم‌های ضدآفتاب با چندین خاصیت مختلف همچون آبرسانی، مرطوب کنندگی و یا حتی ضدآفتاب‌های رنگی، می‌توانند نقش چندین محصول را برای ترمیم و درخشندگی پوست، در حین محافظت از اشعه مضر آفتاب را ایفا کنند.


بیشتر بخوانید: گرفتن پاسپورت چقدر خرج دارد؟

۱- کرم ضدآفتاب چندکاره مولتی سان کریم فوداهولیک

این کرم ضدآفتاب ساخت کره جنوبی و دارای SPF ۵۰+ و PA+++ است. این کرم درکنار محافظت بالا و ۱۲ ساعته از پوست در برابر آفتاب، به روشن و سفید شدن پوست کمک می‌کند. به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی و ضدچروک  پوست را آبرسانی و هیدراته کرده و سلامتی و جوانی پوست را حفظ می‌کند.

لذا باعث شاداب، شفاف و نرم شدن پوست می‌شود. کرم ضدآفتاب چندکاره SPF۵۰+ و PA+++ برند Fooda Holic با عملکرد ضد آب تعریق را نیز کنترل می‌کند. کرم ضدآفتاب سان برای انواع پوست مناسب است و با حجم مناسب ۷۰ میلی لیتری و قیمت حدود ۳۵۰ هزارتومان می‌تواند جزو گزینه‌های مقرون به صرفه باشد.

۲- کرم ضدآفتاب چندکاره سیمپل

کرم ضدآفتاب چندکاره سیمپل هم خاصیت آبرسانی و هم خاصیت ضد لک دارد. این کرم از پوست در برابر  اشعه UVA/B، آلودگی و نور آبی حفاظت سه‌گانه می‌کند و همچنین برای جلوگیری از عوارض پیری زودرس مناسب است. این کرم ضد آفتاب علاوه بر جذب سریع و حفظ رطوبت پوست در طول روز، ظرفیت آنتی اکسیدانی پوست را برای داشتن درخشندگی تا 80 درصد افزایش می‌دهد و می‌توانید با قیمت 420 هزار تومان آن را خریداری کنید.

۳- کرم ضدآفتاب چندکاره هیلداس

کرم ضدآفتاب چندکاره هیلداس 4 محصول در یک محصول و حاوی  آمینو پپتاید و یا همان پروتئین اولیه تولید کلاژن در پوست است. این کرم قدرت مرطوب کنندگی مناسبی دارد و با وجود اینکه همچون کرم پودر بافت سنگینی ندارد اما قدرت پوشانندگی بسیار مناسبی دارد. این کرم در  سه طیف رنگی روشن، میانه و تیره در دو نوع رنگی و بی رنگ همچنین مخصوص پوست خشک، معمولی و چرب در بازار موجود است. به عبارتی می‌توان گفت یک ضدآفتاب قوی و با کیفیت است.

کرم ضدآفتاب هیلداس با قابلیت‌های آبرسانی و مرطوب‌کنندگی، ضد پیری و ضدچروکی، کانسیلر، یکنواخت‌کننده پوست و محافظت از پوست در برابر آفتاب، صد در صد طبیعی و بدون پایه کرم شیمیایی، حاوی ویتامین A و E و حجم 30 میلی گرم در بازار با قیمت 180 هزار تومان موجود است.

۴- کرم ضدآفتاب Blemish Balm SPF۳۰ ژنوسیس

این محصول یک کرم چند منظوره با قابلیت‌های کانسیلر، ضدآفتاب و جوانسازی است.  کرم ضدآفتاب ژنوسیس رطوبت پوست را حفظ و بافت پوست را به سرعت بازسازی می‌کند و اثر ضدالتهابی دارد.

این محصول همچنین از بافت پوست در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش طیف C محافظت می‌کند. در واقع این ضدآفتاب چندکاره به دلیل داشتن ترکیباتی همچون دی اکسید تیتانیوم، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، آربونین و آدنوزین اثرات منفی اشعه ماوراء بنفش بر پوست را خنثی می‌کند، مانع رسیدن اشعه ماوراء بنفش طیف C بر لایه‌های زیرین می‌شود و به جوانسازی پوست کمک کرده و در ساخت کلاژن طبیعی پوست ایفای نقش می‌کند. این کرم ضد آفتاب را با قیمت 195 هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

۵- کرم ضدآفتاب چندکاره دوان هیدرا مات

این محصول برای تمام انواع پوست مناسب است. دوان هیدرامات همراه با کمپلکس هیدراکور مات و پودر اسکین اسموث برای محافظت و داشتن پوششی مات، سبک و یکدست، حاوی SPF30 برای محافظت از پوست است. این محصول همچنین مشخصاتی همچون روشن‌کنندگی دارد و درکنار بافت بسیار سبک آن، همچون کرم‌پودر خاصیت پوشانندگی دارد و فواید مرطوب‌کننده و همچنین پرایمر را نیز به پوست می‌رساند.

این کرم ضدآفتاب چندکاره ضدتعریق است و به کنترل چربی کمک می‌کند و در کاهش منافذ و یکنواخت کردن رنگ پوست می‌تواند نقش موثری داشته باشد. شما می‌توانید این محصول را در حجم 30 میلی گرم با قیمت حدود 385 هزارتومان خریداری کنید.

منبع کاماپرس
ارسال نظر

پربیننده ترین