کدخبر : 8426 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید بادی اسپلش با 100 هزار تومان

راهنمای خرید بادی اسپلش با 100 هزار تومان

یکی از موار مورد نیاز در فصل تابستان بادی اسپلش است که سبب خوشبو شدن بدن خواهد شد

بادی‌اسپلش‌ها ترکیباتی هستند که اثر خوشبوکنندگی بدن و نرم‌ و مرطوب‌ کنندگی پوست را با هم دارند. غلظت و دوام این محصولات بسیار پایین‌تر از عطرها است و ازطرفی برای پوست بی‌ضرر هستند.


بیشتر بخوانید: ساعت ۷۰۰ میلیونی مهران مدیری لو رفت + عکس


بهترین زمان برای استفاده از بادی اسپلش بعد از استحمام است و بدترین زمان استفاده از آن‌ها زمانی است که پوست عرق کرده باشد پس توجه داشته باشید که بادی‌اسپلش‌ها را به‌جای دئودورانت و یا اسپری خوشبوکننده به کار نبرید.

 در این گزارش ۵ بادی اسپلش زنانه برای فصل تابستان معرفی خواهد شد

۱-بادی اسپلش زنانه گلدن رین مای

این محصول در بسته‌بندی 200 میلی‌لیتری در بازار موجود است و در زمان نوشتن این گزارش قیمتی در حدود 150 هزار تومان دارد. عطر این بادی اسپلش خنک، ترکیبی از رایحه چوب و گل است و در ابتدا با بوی میوه‌های سیب و هلو و زردآلو آغاز می‌شود، سپس رایحه گل‌هایی مانند بنفشه، یاس و یاسمن به مشام می‌رسد . درپایان رایحه وانیل و چوب صندل و مشک برجا می‌ماند.

 

بادی-اسپلش-گلدن-رین-مای-کاماپرس

۲- بادی اسپلش زنانه کایلی کالیستا

این محصول حجمی برابر با 200 میلی‌لیتر و قیمتی در حدود 200 هزار تومان دارد.

رایحه‌ بادی‌اسپلش کایلی بنفش کالیستا شیرین و کمی تند است و به گروه بویایی گلی‌میوه‌ای تعلق دارد. عطر این محصول با رایحه میوه‌های استوایی مانند تمشک، انبه و انگور سیاه آغاز می‌شود سپس این رایحه میوه‌ای جای خود را به رایحه گلی زنبق، رز و بنفشه می‌دهدو در پایان نیز ترکیبات شیرین مشک و وانیل و رایحه شیر بر جای می‌ماند. این بادی اسپلش کار مرطوب کردن پوست را با گلیسیرین انجام می‌دهد.

 

بادی-اسپلش-کایلی-کاماپرس

۳- بادی اسپلش زنانه کاریزما سی گل

این بادی اسپلش 200 میلی‌لیتری خنک 120 هزار تومان قیمت دارد. بادی اسپلش سی‌گل  با روغن کالاندولا، عصاره گل راعی، عصاره بابونه و گل گندم پوست را مرطوب نگه می‌دارد.

 

بادی-اسپلش-زنانه-سی-گل-کاماپرس

۴- بادی اسپلش بلک سوان هیدرودرم

بادی اسپلش بلک سوان هیدرودرم را با قیمت 170 هزار تومان می‌توان تهیه کرد. حجم این محصول 200 میلی‌لیتر است و  انواع پوست‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. رایحه این بادی اسپلش به گروه بویایی گلی میوه‌ای تعلق دارد. گلیسیرین و عصاره آلوئه‌ورا و بابونه در این محصول پوست را آب‌رسانی می‌کنند. عصاره بابونه خاصیت ضدالتهاب نیز دارد.

بادی-اسپلش-بلک-سوان-هیدرودرم-کاماپرس

۵- بادی اسپلش زنانه رمانتیک ویکتوریا سکرت

بادی اسپلش رمانتیک ویکتوریا سیکرت حجمی برابر با 250 میلی‌لیتر دارد. این محصول رایحه‌ای گلی و شیرین دارد که ترکیبی است از گل پنج‌پر صورتی، مشک، زنبق و چوب صندل. عصاره آلوئه‌‌ورا و بابونه در این محصول به پوست آب‌رسانی می‌کنند.

بادی-اسپلش-ویکتوریا-سیکرت-کاماپرس

 

منبع کاماپرس
ارسال نظر

پربیننده ترین