کدخبر : 8297 تاریخ انتشار :
A

قیمت آپارتمان در سیدخندان / برای خرید خانه در سیدخندان چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت آپارتمان در سیدخندان / برای خرید خانه در سیدخندان چقدر باید هزینه کرد؟

سیدخندان یکی از محله‌های شمال شرقی تهران است که در سال‌های اخیر رشد قیمت چشمگیری را در زمینه مسکن تجربه کرده است. بررسی‌های میدانی تجارت‌نیوز حاکی از آن است که متقاضیان برای خرید آپارتمان در این محله باید حداقل بودجه‌ای معادل سه میلیارد و 700 میلیون تومان در نظر داشته باشند

محله سیدخندان یکی از محله‌های شمال شرقی تهران محسوب می‌شود که در منطقه ۷ شهرداری واقع شده است.


بیشتر بخوانید: مقایسه قیمت آپارتمان در ساری و تهران


بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران، منطقه ۷ طی فروردین ۱۴۰۳ متوسط قیمتی بالغ بر متری ۷۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان داشته است. اما اکنون برای خرید خانه در محله سیدخندان چه بودجه‌ای را باید در نظر داشت؟

قیمت آپارتمان در محله سیدخندان

بررسی آگهی‌های فروش مسکن در سیدخندان حاکی از آن است که برای خرید آپارتمان در این محله حداقل باید بودجه‌ای معادل سه میلیارد و 700 میلیون تومان در نظر گرفت.

برای مثال اکنون برای خرید واحدی 40 متری و زیرهمکف در محدوده ملاصدرا که ساخت آن به سال 1375 بازمی‌گردد، باید بودجه‌ای معادل همین کف قیمتی در نظر داشت.

همچنین آپارتمان دیگری در خیابان ابوذر غفاری با متراژ مشابه و سال ساخت 1371 معادل سه میلیارد و 990 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

داشتن بودجه‌ای بین چهار تا پنج میلیارد تومان گزینه‌های بیشتری با متراژ متوسط را در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد.

اکنون آپارتمانی45 متری و ساخت سال 1381 در خیابان کابلی چهار میلیارد و 380 میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

قیمت آپارتمان نوساز در سیدخندان

برای خرید خانه نوساز در محله سیدخندان باید حداقل بودجه‌ای بالغ بر هشت میلیارد تومان را دارا بود.

برای مثال اکنون مالک آپارتمانی نوساز و 58 متری واحد خود را در خیابان خواجه عبدالله انصاری هشت میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

همچنین برای خرید آپارتمانی با متراژ 100 متر و بالاتر از آن خریداران باید حداقل بودجه‌ای معادل هفت میلیارد و 600 میلیون تومان در نظر داشته باشند.

 

منبع تجارت نیوز
ارسال نظر

پربیننده ترین