کدخبر : 10479 تاریخ انتشار :
A

قیمت گوشی هواوی امروز 5 مرداد/ هواوی Mate 60 پروپلاس 110 میلیون

قیمت گوشی هواوی امروز 5 مرداد/ هواوی Mate 60 پروپلاس 110 میلیون

گوشی هواوی Mate 60 Pro plus در بازار موبایل با قیمت 110 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود

برند چینی هواوی که در یکی دو سال اخیر در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده، در زمینه حمایت از فایوجی برای محصولات هستند، در مدت زمان طولانی ناگزیر به فروش زیربرند محبوب و موفق می‌شوند که در حوزه گوشی‌های میان‌رده فعالیت می‌کنند. 


بیشتر بخوانید: قیمت گوشی نوکیا در بازار/ ارزان‌ترین مدل ۲۷۱ هزار!


با وجود فروش آن، شرکت موفق چینی، مجموعه‌ای از محصولات خاص و جذاب را در رده‌های مختلف میان‌رده و بالا‌رده ارائه می‌کند. این سری ها عبارتند از:

گوشی‌های سری Y‌:  این دسته از گوشی‌های نسبتاً پایین‌رده یا نهایتاً میان‌رده‌های اقتصادی هوآوی است که در بازارهای بسیاری از طرفداران پرشماری دارند.

گوشی های سری Nova: سری نوا شامل محصولاتی کمی تخصصی‌تر و باکیفیت‌تر از سری Y‌ است که مشخصات فنی بالاتر و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارند. سری نوا در سالیان اخیر به محبوبیت بسیار بالایی رسیده و نوا 8 یکی از موفق‌ترین گوشی‌های دوسال اخیر هوآوی در بازار بوده است. 

978768_145گوشی های سری P: سری پی هوآوی،‌ اولین نام خانواده گوشی‌های هوآوی بود که از همان آغاز کار با شماری از پرچمداران روز نظیر P۶ و P۷‌ طرفداران زیادی یافت. بعدها و با به میان آمدن خانوداه میت،‌ سری به پی به پرچمداران نیمه اول سالی هوآوی بدل شدند که برای رقابت با گوشی های سال ارائه می‌شدند. این محصولات معمولا از باکیفیت‌ترین و بهترین گوشی‌های بازار با مشخصات فنی بالا هستند. در حال حاضر جدیدترین گوشی این نسل یعنی هوآوی پی ۵۰ از جمله بهترین گوشی های هوآوی ۲۰۲۱ است.

گوشی های سری Mate: سری میت هواوی در سالیان اخیر همواره حسن ختام دنیای گوشی‌های اندرویدی بوده است. از میت ۲۰ و ۳۰ تا خانواده موفق، محبوب و جذاب میت ۴۰ که یکسالی عنوان بهترین دوربین بازار را یدک می‌کشید. پرچمداران سری میت هوآوی دربردارنده آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌ها،‌ ایده‌ها و فناوری‌های شرکت چینی است که به نوعی حرف اول را در بازار موبایل می‌زند.

در ادامه، لیست قیمت گوشی هواوی امروز ۵ مرداد ۱۴۰۳ را مشاهده می کنید که قیمت بازار را در نسخه های مختلف رم و حافظه تعیین شده است. 

لیست قیمت گوشی های هواوی
هواوی Mate ۶۰ Pro ۸۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان
هواوی Mate ۶۰ Pro plus ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هواوی P۵۰ Pocket ۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هواوی nova ۱۱i ۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
هواوی Pura ۷۰ Ultra ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
منبع تکراتو
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر

پربیننده ترین