کدخبر : 10816 تاریخ انتشار :
A

هدیه 65 میلیونی سامسونگ به ورزشکاران ایرانی المپیک (عکس)

هدیه 65 میلیونی سامسونگ به ورزشکاران ایرانی المپیک (عکس)

قیمت گوشی گلکسی Z فیلیپ 6 سامسونگ که به ورزشکاران حاضر در دهکده المپیک اهدا شده، به 65 میلیون تومان می‌رسد

قیمت ۳۶۰- کاروان المپیک ایران در پاریس این روز‌ها بیشتر از هر چیز دیگری به‌خاطر ماجرای لباس روز رژه و حاشیه‌های مهسا جاور در کانون توجه‌ها قرار می‌گیرند اما مثل سایرین ورزشکاران حاضر در دهکده با هدیه سامسونگ روبرو شده‌اند.


بیشتر بخوانید: شیائومی ۱۵ اولترا؛ قاتل گلکسی S۲۴ وارد می‌شود


به‌گزارش قیمت ۳۶۰؛ سامسونگ به‌عنوان یکی از اسپانسر‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، طبق روال ادوار گذشته به هر ورزشکار حاضر در دهکده یکی از جدید‌ترین گوشی‌ها را اهدا کرده و امسال نوبت به گلکسی Z فیلیپ ۶ رسیده است.

 گلکسی Z فیلیپ ۶ سامسونگ جزو مدل‌های تاشو بازار موبایل است و که در این حالت ابعادی معادل ۱۷.۳ در ۷۳.۶ در ۸۷ میلیمتر دارد و بعد تاشدن ابعاد گوشی گلکسی Z فیلیپ ۶  به ۷.۲ در ۷۳.۶ در ۱۶۷ می‌رسد.

گلکسی Z فیلیپ 6 قیمت 360

گلکسی Z فیلیپ 6 با حسگر اصلی 12 مگاپیکسل نسبت به گلکسی S24 اولترا دوربین ضعیف‌تری دارد. با یان حال تراشه اسنپدراگون 855 پلاس تراشه بدی برای گلکسی Z فیلیپ 6 نیست و نمایشگر Foldable Dynamic AMOLED در حد و اندازه یک گوشی گرانقیمت ارزش دارد.

قیمت گلکسی Z فیلیپ 6 سامسونگ در بازار توسط فروشنده‌های موبایل با 256 گیگ فضای ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت حافظه‌موقت بین 64 تا 65 میلیون تومان اعلام می‌شود.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین