کدخبر : 12310 تاریخ انتشار :
A

گوشی سامسونگ المپیک؛‌ صفر تا 100 موبایل رضا علیپور

گوشی سامسونگ المپیک؛‌ صفر تا 100 موبایل رضا علیپور

گوشی سامسونگ المپیک به مناسبت بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ اهدا شده و حالا رضا علیپور سنگنورد ایرانی رقابت‌های المپیک آن را برای امور خیریه به حراج گذاشته

قیمت ۳۶۰- قیمت گوشی سامسوسنگ المپیک در بازارهای مختلف به دو هزار دلار و حتی بالاتر رسیده، در حالی که قیمت مدل معمولی آن تنها هزار و ۹۹ دلار است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ در بازار ایران، ارزش این گوشی به حدود ۶۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد و آن را در رده گوشی‌های پرطرفداری همچون گلکسی اس ۲۴ اولترا و آیفون ۱۳ قرار می‌دهد.

قیمت گوشی سامسونگ المپیک

گوشی سامسونگ المپیک به مناسبت بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴  تولید شد. سامسونگ حدود 17 هزار گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ را تحت عنوان نسخه المپیک تولید کرد تا به ورزشکاران و اعضای خانواده المپیک اهدا کند.

حالا بسیاری از این گوشی‌ها که مختص المپیک هستند، حتی با جعبه‌های باز نشده به فروش گذاشته شده‌اند و قیمت‌های بالایی دارند. برخی آگهی‌ها قیمت این گوشی‌ها را تا دو هزار دلار تعیین کرده‌اند، حال آنکه قیمت نسخه معمولی گلکسی زد فلیپ ۶ تنها هزار و 99 دلار است.

قیمت نسخه معمولی زد فلیپ 6 با توجه به نرخ کنونی دلار در کشور یعنی 57 هزار و 655 تومان باید حدودا 63 میلیون و 300 هزار تومان باشد.

Samsung-Galaxy-Z-Flip-6-lifestyle3-620x410

مشخصات فنی گوشی سامسونگ المپیک

گوشی زد فلیپ 6 سامسونگ مرزهای طراحی و نوآوری را جابجا کرده و نسخه‌ای پیشرفته از زد فلیپ 5 است. این دستگاه با حفظ زیبایی‌های خانوادگی خود، بدنه‌ای فلزی و شیشه‌ای مقاوم دارد که حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. لولای پیشرفته آن امکان بسته و باز شدن صاف را فراهم می‌کند. نمایشگر خارجی کوچک به کاربر اجازه می‌دهد زمان، اعلان‌ها و تماس‌ها را مشاهده کند. صفحه‌نمایش اصلی 6.7 اینچی با رزولوشن 1080×2640 پیکسل و تکنولوژی سوپرامولد تجربه بصری زنده و طبیعی را ارائه می‌دهد.

گوشی سامسونگ المپیک از دوربین‌های اصلی 50 و 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد، در حالی که دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی تصاویر با کیفیت را ضبط می‌کند. چیپست اسنپدراگون 8 نسل سه و 12 گیگابایت رم عملکرد خوبی دارد. همچنین باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی و پشتیبانی از شارژ 25 وات استفاده طولانی مدت بدون نیاز به شارژ مجدد و همچنین شارژ سریع باتری را تضمین‌می‌کند.

سامسونگ در نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ از رنگ زرد منحصربه‌فردی استفاده کرده و یک قاب چرمی نیز ارائه کرد.

گران‌ترین گوشی‌های هم‌رده زد فلیپ ۶

قیمت گوشی زد فلیپ 6 در حال حاضر در فروشگاه‌های داخلی حدودا 65 میلیون تومان است. این قیمت زد فلیپ 6 را در رده گوشی‌های محبوبی چون گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ قرار می‌دهد که حدودا 63 میلیون تومان قیمت دارد. گوشی پرطرفدار آیفون 13 نیز در همین رده قیمت حدودا 63 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین