کدخبر : 15089 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید بهترین پرچمدار شیائومی؛ آموزش خواباندن کل S24 اولترا

راهنمای خرید بهترین پرچمدار شیائومی؛ آموزش خواباندن کل S24 اولترا

شیائومی در کنار میانرده‌های اقتصادی پرطرفدار خود در بازار، گوشی‌های پرچمدار قابل توجهی را نیز به بازار عرضه کرده است

شرکت شیائومی در کنار محصولات مقرون به صرفه و میان رده خود که بیشتر شناخته شده‌اند؛ پرچمداران بسیار قدرتمندی نیز داشته که از نظر سخت افزاری، به راحتی توان رقابت با محصولات سایر سازندگان را دارند. شاید تنها ایراد وارد به محصولات رده بالای شرکت شیائومی، پشتیبانی نرم افزاری نه چندان خوب این شرکت از این گوشی‌هاست که همچنان با رقبایی چون سامسونگ و گوگل، فاصله بسیاری دارد.

در این مطلب، نگاهی به بهترین پرچمداران شیائومی در بازار ایران خواهیم انداخت. بنابراین اگر قصد خرید یکی از پرچمداران این شرکت را دارید، در ادامه با ما همراه شوید.

شیائومی ۱۳T پرو

13_T_pro_f6b862aecd

این گوشی که نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از سری اصلی پرچمداران سال گذشته شیائومی محسوب می‌شود؛ محصولی قدرتمند بوده و متر‌یال به کار رفته در آن نیز حس بسیار خوبی به کاربر القا می‌کند. شیائومی در این محصول از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده کرده است.

شیائومی 13T پرو دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن 1220p و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به ۲۶۰۰ نیت رسیده و لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵ نیز روی آن وجود دارد. اینطور که به نظر می‌رسد؛ خبری از هیچ‌گونه لایه حفاظتی برای شیشه قاب پشتی گوشی نیست. این گوشی همچنین گواهی IP68 را دریافت کرده و در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار مقاومت دارد.

این محصول به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری HyperOS روانه بازار شده و چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس را به همراه دارد. پردازنده گرافیکی این گوشی، از نوع ایمورتلیس G715 MC11 بوده که عملکرد راضی‌کننده‌ای در اجرای بازی‌ها از خود به نمایش می‌گذارد . شیائومی 13T پرو در نسخه‌هایی با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت قابل تهیه است. حافظه به کار رفته در این گوشی نیز از نوع UFS 4.0 بوده که در اکثر پرچمداران اندرویدی استفاده می‌شود.

شیائومی 13T پرو دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات این گوشی قدرتمند، می‌توان به اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت اپتیکال که زیر نمایشگر قرار دارد؛ اشاره کرد. این محصول به همراه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری روانه بازار شده که از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کرده و به گفته شیائومی، در ۱۹ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

همانطور که می‌بینید؛ شیائومی 13T پرو یک محصول تمام و کمال بوده و نقطه ضعف خاصی در آن وجود ندارد. بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی رده بالا با قیمتی مناسب‌تر از پرچمداران هستید، این گوشی را از دست ندهید.

شیائومی ۱۴

14_080938844e

شیائومی ۱۴ که نسخه‌ی پایه پرچمداران جدید شیائومی محسوب می‌شود، مشخصات بسیار جذابی داشته و می‌تواند نیاز‌های عده زیادی از کاربران را پاسخ دهد.

این گوشی به همراه نمایشگری ۶.۳۶ اینچی از نوع LTPO اولد با رزولوشن 1200p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی متغیر روانه بازار شده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد. لایه حفاظتی گوریلا گلس ویکتس نیز وظیفه محافظت از نمایشگر این گوشی را بر عهده دارد. شیائومی ۱۴ با دریافت گواهی IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS استفاده کرده و چیپست به کار رفته در آن از نوع کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز آدرنو ۷۵۰ بوده که قدرت بسیار بالایی دارد. شیائومی ۱۴ در نسخه‌هایی با ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 قابل تهیه است.

شیائومی ۱۴ دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس دوال پیکسل، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۲ برابر و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز که در پانچ هول بالای نمایشگر واقع شده است، رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات این گوشی، می‌توان به اسپیکر‌های استریو، حسگر اثر انگشت اپتیکال که زیر نمایشگر قرار دارد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی اشاره کرد.

نسخه پایه سری شیائومی ۱۴ یکی از بهترین‌ گزینه‌های امسال برای کاربرانی محسوب شده که به دنبال یک پرچمدار قدرتمند و نسبتا جمع و جور هستند.

شیائومی ۱۴ پرو

14_pro_b6f4bda86cشیائومی ۱۴ پرو با نمایشگر بزرگ‌تر و پردازنده قدرتمندتر نسبت به نسخه پایه، یکی از بهترین پرچمداران امسال این شرکت است.

این گوشی به همراه نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO امولد با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی متغیر روانه بازار شده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد. لایه حفاظتی شیائومی لانگ‌ژینگ گلس، وظیفه محافظت از نمایشگر این گوشی را بر عهده دارد. این گوشی گواهی IP۶۸ را نیز دریافت کرده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS استفاده کرده و چیپست به کار رفته در آن از نوع کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز آدرنو ۷۵۰ بوده که قدرت بسیار بالایی در اجرای بازی‌ها دارد. شیائومی ۱۴ پرو در نسخه‌هایی با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS ۴.۰ قابل تهیه است.

شیائومی ۱۴ پرو دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس دوال پیکسل، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۲ برابر و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز که در پانچ هول بالای نمایشگر واقع شده است، رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات این گوشی، می‌توان به اسپیکر‌های استریو و حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر اشاره کرد. شیائومی ۱۴ پرو از یک باتری ۴۸۸۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی استفاده می‌کند.

همانطور که از مشخصات این محصول پیداست، شیائومی ۱۴ پرو انتخاب مناسبی برای تمامی کاربران محسوب می‌شود. البته اگر به دنبال بهترین پرچمدار شیائومی هستید، به گزینه بعدی این راهنمای خرید نیز فکر کنید.

شیائومی ۱۴ اولترا

14_ultra_b3fa3b6c3aشیائومی ۱۴ اولترا که نقش پرچمدار اصلی این شرکت در سال ۲۰۲۴ را ایفا می‌کند، یکی از بهترین پرچمداران اندرویدی سال جاری است.

این گوشی به همراه نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع LTPO امولد با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی متغیر روانه بازار شده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی ۱۴ اولترا در دو نسخه روانه بازار شده که یکی از آنها دارای بدنه‌ای با فریم تیتانیومی و قاب پشتی شیشه‌ای بوده و دیگری فریم آلومینیومی و قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی را به همراه دارد. لایه حفاظتی شیائومی شیلد گلس، وظیفه محافظت از نمایشگر این گوشی را بر عهده داشته و این پرچمدار با دریافت گواهی IP۶۸ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS استفاده کرده و چیپست به کار رفته در آن از نوع کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم است. مانند سایر نسخه‌ها، این گوشی نیز از پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۵۰ استفاده می‌کند. شیائومی ۱۴ اولترا در نسخه‌هایی با ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS ۴.۰ قابل تهیه است.

شیائومی ۱۴ پرو دارای سیستم دوربین چهارگانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس دوال پیکسل، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۲ برابر، دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابر و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۲ درجه می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز که در پانچ هول بالای نمایشگر واقع شده است، رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات این گوشی، می‌توان به اسپیکر‌های استریو، حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و امکان برقراری ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه اشاره کرد. شیائومی ۱۴ اولترا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی استفاده می‌کند.

شیائومی ۱۴ اولترا در تمامی بخش‌ها عملکردی فوق العاده داشته و پشتیبانی نرم افزاری چهار ساله شیائومی، آن را به گزینه مناسبی برای استفاده بلند مدت تبدیل می‌کند.

شیائومی میکس فولد ۴

mix_fold_4_57115e01c2شیائومی میکس فولد ۴، یکی از قدرتمندترین پرچمداران تاشو بازار است که با طراحی زیبا، سخت‌افزار قدرتمند و دوربین‌های باکیفیت، تجربه‌ای منحصر به‌ فرد از کار با گوشی را به شما ارائه می‌دهد.

شیائومی میکس فولد ۴ با نمایشگر داخلی ۷.۹۸ اینچی از نوع LTPO امولد با رزولوشن ۲۲۲۴p و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی، تصاویری شفاف و زنده را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر بیرونی ۶.۵۶ اینچی از نوع LTPO امولد با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز برای کاربری‌های روزمره بسیار مناسب است.

چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل سوم در کنار ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی، سرعت و عملکرد بی‌نظیری را برای شیائومی میکس فولد ۴ به ارمغان می‌آورد. با این گوشی می‌توانید به راحتی به انجام بازی‌های سنگین، ویرایش عکس و فیلم و اجرای برنامه‌های مختلف بپردازید.

سیستم دوربین چهارگانه شیائومی میکس فولد ۴ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر و زوم اپتیکال ۲ برابر، دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه می‌شود. در سوی دیگر، دو دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پانچ‌ هول نمایشگر‌های این گوشی قرار گرفته‌اند.

این گوشی از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی استفاده کرده و از جمله سایر قابلیت‌های آن، می‌توان به اسپیکرهای استریو با تنظیم هارمن کاردن و سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور اشاره کرد.

شیائومی میکس فولد ۴ با طراحی جذاب، نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزار قدرتمند و دوربین‌های عالی، انتخابی ایده‌آل برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی تاشو با عملکرد عالی و امکانات فراوان هستند.

منبع جی اس ام
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین