کدخبر : 15478 تاریخ انتشار :
A

ردمی نوت ۱۴؛ غوغای شیائومی در بازار گوشی‌های میانرده

ردمی نوت ۱۴؛ غوغای شیائومی در بازار گوشی‌های میانرده

قرارگیری میان‌رده جدید شیائومی در گواهی SDPPI کشور اندونزی به نظر می‌رسد زمان زیادی تا عرضه جهانی این گوشی باقی نمانده است

دو هفته پیش، شیائومی از گوشی Redmi Note ۱۴ برای بازار چین رونمایی کرد. از آن تاریخ تا به امروز، هنوز زمان عرضه این میان‌رده برای بازارهای بین‌المللی مشخص نشده است. با این وجود، به نظر می‌رسد نیازی نیست زمان زیادی را تا معرفی جهانی این گوشی صبر کنیم.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه استاندارد سری نوت ۱۴ با شناسه مدل ۲۴۰۹۴RAD۴G در گواهی SDPPI کشور اندونزی لیست شده که فروش جهانی آن را تایید می‌کند. حرف «G» موجود در شناسه مدل محصول غول فناوری چین نشان می‌دهد که این گوشی به بازارهای بین‌المللی اختصاص دارد. 

gwahy_bazar_jhany_rdmy_nwt_14_shyaywmy_425d96af4e

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت ۱۴

مدل جدید ردمی نوت به تراشه اولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این گوشی از تراشه دیمنسیتی ۷۰۲۵ اولترا بهره می‌برد که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۴۵ واتی) پشتیبانی می‌کند.

برای تصویربرداری، نوت ۱۴ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. این میان‌رده در سه مدل حافظه رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

منبع جی اس ام
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین