کدخبر : 2508 تاریخ انتشار :
A
بررسی قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار

سلاطین بازار موبایل در اولین روزهای سال چقدر فروخته می‌شوند؟

سلاطین بازار موبایل در اولین روزهای سال چقدر فروخته می‌شوند؟

کف قیمت گوشی هوشمند در اولین روزهای سال نزدیک سه میلیون و 500 هزار تومان است. آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت تا 120 میلیون قیمت خورده

قیمت ۳۶۰- آیفون ۱۳ برخلاف چیزی که تصور می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در ایران است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ آیفون 13 و مدل‌های مختلف نسل 13 اپل، به‌خاطر ممنوعیت واردات گوشی‌های نسل 14 و 15 همچنان جایگاه ویژه‌ای در بازار موبایل ایران دارند و اتفاقا طبق اعلام فروشگاه‌های آنلاین معروف، آیفون 13 نسخه 128 گیگ با پارت‌نامبر CH که حول‌وحوش 40 میلیون قیمت دارد، در فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های خریداران قرار می‌گیرد.

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر LLA یا ZZA صاحب لقب گران‌ترین گوشی موبایل در ایران است. یکسری از فروشنده‌های موبایل برای آن رقمی نزدیک 120 میلیون درنظر گرفته‌اند. در طرف مقابل ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار از طرف سامسونگ و شیائومی با قیمتی معادل سه میلیون و 800 هزار تومان پشت ویترین موبایل‌فروشی‌ها دیده می‌شوند.

گلکسی A15 به‌عنوان میان‌رده اقصادی و جدید سامسونگ، آنقدر ارزان شده که کمتر کسی در اولین روزهای سال نو سراغ خرید A14 می‌رود. ارزان‌ترین نسخه گلکسی A15 که 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، پنج میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد و فروشنده‌های موبایل قیمت گلکسی A14 نسخه 64 گیگ را حول‌وحوش پنج میلیون و 500 هزار تومان اعلام می‌کنند.

گلکسی A05s ارزان‌تر است و این یکی در دسته مدل‌های زیر پنج میلیون قرار می‌گیرد. گلکسی A54 که به‌زودی عنوان بهترین میان‌رده سامسونگ را به A55 واگذار می‌کند، نهایتا 16 میلیون ارزش دارد و می‌شود گلکسی A54 نسخه 128 گیگ را با کمتر از 14 میلیون پیدا کرد.

گلکسی A34 نیز همزمان با A54 یعنی تقریبا یک سال قبل روانه بازار شد و طرفداران سامسونگ حالا چشم‌انتظار A35 هستند. A34 یک گوشی 10، 11 میلیونی به حساب می‌آید و در بازار از آن ارزان‌تر می‌توانیم از ردمی نوت 13 نسخه 4G شیائومی اسم ببریم.

ردمی نوت 13 نسخه 4G شیائومی ارزان‌ترین نسخه از گوشی‌های سری ردمی نوت 13 است که از دو ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا برچسب قیمت هشت میلیون و 300 هزار تومانی دارد. از همین برند شیائومی، ردمی 13C در روزها و هفته‌های اخیر فروش خوبی داشته و به عنوان یک میان‌رده اقتصادی و با دراختیار گذاشتن 256 گیگ فضای ذخیره‌سازی، شش میلیون و 300 هزار تومان فروخته می‌شود.

 

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸

۱۶ میلیون تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸

۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ردمی پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۰ میلیون تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

۱۲۰ میلیون تومان

 

 

 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین