کدخبر : 10756 تاریخ انتشار :
A

دوج‌کوین در انتظار جهش بزرگ

دوج‌کوین در انتظار جهش بزرگ

دوج‌کوین (DOGE)، در هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و یک رشد قیمتی ۷ درصدی را تجربه کرد. اگرچه یک نوسان را هم تجربه کرد ولی در حال حاضر ۳.۴۳ درصد رشد روزانه دارد

دوج‌کوین (DOGE)، بزرگ‌ترین میم‌کوین از نظر ارزش بازار، در هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و یک رشد قیمتی ۷ درصدی را تجربه کرد. اگرچه در چند روز گذشته، قیمت این میم‌کوین به طور موقت به حدود ۰.۱۲ دلار کاهش یافت، ولی سپس دوباره به محدوده ۰.۱۳ دلار برگشت.


بیشتر بخوانید: قیمت بیت‌کوین و اتریوم امروز ۸ مرداد / بیت کوین صعود کرد


در حال حاضر، قیمت دوج‌کوین با ۳.۴۳ درصد رشد روزانه، در محدوده ۰.۱۳۴۹ دلار قرار دارد.

در این میان، علی مارتینز، تحلیلگر معروف بازار، همچنان هولدر دوج‌کوین است و معتقد است که این نوسانات قیمتی بخشی از یک مسیر صعودی هستند که می‌توانند دوج‌کوین را در ماه‌های آینده به اوج تاریخی جدیدی برسانند.

بر اساس تحلیل مارتینز، قیمت دوج‌کوین در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ در یک مثلث نزولی تثبیت شد و سپس، یک رشد چشمگیر سه‌رقمی را تجربه کرد. او پیش‌بینی می‌کند که این الگو دوباره تکرار شده و دوج‌کوین در آینده نزدیک رشد مشابهی خواهد داشت.

به گفته مارتینز، دوج‌کوین ابتدا در یک مثلث نزولی تثبیت می‌شود، سپس شاهد یک رالی صعودی ۱۴۰ تا ۲۳۰ درصدی است و قبل از ورود به روند صعودی بعدی، ۵۶ تا ۶۰ درصد افت می‌کند.

این معامله‌گر همچنین اعتراف کرده که اخیرا توکن‌های DOGE بیشتری را خریداری کرده و حتی یک توکن هم نفروخته است.

دیگر تحلیلگران مانند ماگز (Mags) و کالئو (KALEO) نیز آینده روشنی را برای دوج‌کوین پیش‌بینی کرده‌اند. ماگز معتقد است که مرحله انباشت این رمزارز به پایان رسیده و ممکن است به زودی با یک صعود پارابولیک مواجه شویم که می‌تواند قیمت را به بالای ۱ دلار برساند.

از طرف دیگر، کالیو بر این باور است که دوج‌کوین قدرتی مخفی برای حرکت افقی در دوره‌های طولانی و سپس رشد سریع عمودی دارد.

از نظر تحلیل تکنیکال نیز، شاخص قدرت نسبی (RSI) دوج‌کوین روی عدد ۵۹.۴۷ قرار دارد و بیانگر آغاز یک رالی صعودی است. در پایان مارس و اوایل آوریل، زمانی که قیمت دوج‌کوین به بالای ۰.۲۲ دلار جهش کرد، شاخص RSI آن در همین محدوده قرار داشت.

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین