کدخبر : 12349 تاریخ انتشار :
A

قیمت دینار کویت امروز دوشنبه 29 مرداد؛ ارزشمندترین پول جهان چند؟

قیمت دینار کویت امروز دوشنبه 29 مرداد؛ ارزشمندترین پول جهان چند؟

دینار کویت علیرغم سیر نزولی در هفته گذشته امروز افزایش قیمت داشته است

قیمت ۳۶۰- دینار کویت امروز دوشنبه ۲۹ مرداد با قیمت ۱۹۱ هزار تومان و ۱۰۰ تومان در بازار آغاز به کار کرده و با طی کردن روند صعودی در بالاترین نقطه خود به ۱۹۱ هزار و ۴۵۰ تومان نیز رسید.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ با وجود افت هفتگی 6 هزار و 180 تومانی، دینار کویت در یک ماه و شش ماه گذشته بازدهی مثبتی داشته است.

افزایش قیمت دینار کویت

قیمت دینار کویت امروز دوشنبه 29 مرداد حدودا 191 هزار تومان است. دینار کویت علیرغم اینکه در هفته گذشته همراه با بازار طلا و ارز در شیب نزولی قرار داشت، امروز به طور کلی و تا این لحظه سیر صعودی را طی می‌کند.

دینار کویت امروز در بازار کار خود را با قیمت 191 هزار و 100 تومان آغاز کرد و تا این لحظه به قیمت 191 هزار و 380 تومان رسیده است. این ارز امروز در بالاترین قیمت خود روی نقطه 191 هزار و 450 تومان ایستاد و در پایین قیمت خود نیز 189 هزار 340 تومان معامله شد.

دینار کویت

بازدهی دینار کویت برای سرمایه‌گذاران

بازدهی هفتگی دینار کویت به عنوان با ارزش‌ترین پول جهان در حال حاضر منفی بوده و عدد 3.1 را نشان می‌دهد؛ بنابراین قیمت این ارز در هفته گذشته شش هزا رو 180 تومان کاهش یافته است. با این وجود بازدهی دینار کویت در یک ماه و شش ماه گذشته مثبت بوده و به ترتیب اعداد 1.7 و 3.1 را نشان می‌دهد.

دینار کویت در یک ساله گذشته حدودا 32 و هزار و 670 تومان گران شده و با این اوصاف کسانی که برای سرمایه گذاری دینار کویت خریده‌اند، در یک سال 20.5 درصد سود دریافت کرده‌اند.

بازدهی سه ساله دینار کویت از رشد 111 درصدی این ارز حکایت دارد و نشان می‌دهد قیمت دینار کویت در کشور ما طی سه سال گذشته نزدیک به 100 هزار تومان بیشتر شده است.  

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین