کدخبر : 11250 تاریخ انتشار :
A

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 14 مرداد 1403

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 14 مرداد 1403

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز در بازار دچار تغییرات فراوانی شده است؛ قیمت آریزو 5 اسپورت و تیگو7 پرو پرمیوم بیش از ده میلیون افزایش پیدا کردند

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ مشخص شد. البته پس از تنش‌های منطقه‌ای از روز چهارشنبه و همچنین نرخ دلار، بازار خودرو امروز در اولین روز آغاز هفته نوسانی شده و قیمت‌ها دستخوش تغییر شدند.


بیشتر بخوانید: شرط واردات خودرو دست‌دوم اعلام شد


با توجه به روند بازار نیمی از محصولات این شرکت دستخوش تغییر شدند.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) امروز تنها محصولی بود که با روند کاهشی کار خود را شروع کرده و با ریزش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان در بازار رسید.

آریزو ۵ اسپورت از محصولات این شرکت محسوب می‌شود که با نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تیگو۷ پرو پرمیوم از محصولات لوکس شرکت مدیران خودرو است که از ابتدای معاملات امروز  ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت دو میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اکستریم VXاز محصولات تازه‌وارد و جدید و گران‌ترین محصول بشمار می‌رود که در طول هفته گذشته روند نزولی به خود گرفته بود. خودروی مذکور امروز حالت ایستایی خود را حفظ کرده و به قیمت ثابت چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

 تیگو ۸ پرو (هیبرید) رکورردار افزایش قیمت در بین محصولات مدیران خودرو شد و با صعود ۳۲ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان رقم خورد.

modiran+(1)13+مرداد_page-0001

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین